![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op sommige posts in dit forum kan een beeld zoveel meer zeggen dan een woord ...
Hiermee zou ik willen voorstellen enkele leuke nieuwe smilies te adden (indien nodig kan ik ze doorsturen naar iemand ...) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 11 augustus 2004 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Zal niet voor meteen zijn iig (die andere "lieve" smileys moeten er ook nog op
![]() Als je wilt mag je ze doormailen naar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zal er nog een paar bijzetten: mensen die deze smilies nu al willen gebruiken kunnen dit doen door naar deze link te gaan
http://users.pandora.be/eternity/Humor/Smilies/ en de precieze link tussen [img] tags te zetten bv: [.img]http://users.pandora.be/eternity/Humor/Smilies/jerry.gif[./img] (zonder dat punt uiteraard) tevens zal ik ze doormaile naar jeroen ![]() btw @ tzuvar: die jerry smilie staat voor animatie (weet u nog: de jerry springer show, waarbij als er commotie was iedereen jerry, jerry riep?
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nieuwe smilies die geadd zijn:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niet alle smilies zijn even geschikt voor een serieus politiek forum, maar ik laat het aan de admins om hierin een keuze te maken ![]() *edit* email verzonden.
Laatst gewijzigd door Eternity : 11 augustus 2004 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik heb ze toegevoegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() tankoewel jeroen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 31 augustus 2004 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Die roflol smiley zat er precies ni bij?
Zal hem alsnog toevoegen dan ![]() Ziezo: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() deze smilie werkt niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Nee, is al eens gemeld een beetje meer naar onder door Yann.
Ik dacht dat het aan de greediness lag, maar helaas ... ik zoek verder naar een oplossing na mijn herexamens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() herexamens? zwak excuus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() herexamens ? Wat zit je hier dan in godsnaam op dit forum te doen ? Studeren jij, en snel wat !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Paar suggesties voor nieuwe smilies?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 2 september 2004 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Die eerste drie vind ik wel tof, die onderste rij vind ik minder passen hier
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burgemeester
|
![]() Aan diegene die die smaajliekes hier verzorgt.
D'er is precies iet verkeerd met het puppydog-smilieke. Wordt normaal als "puppydog" met voor en achter een ":" aangegeven, maar aangezien het begin van deze String reeds begint met ":" en "p", krijg je steeds het volgende: ![]() Ik vind die puppydog ne leuke smaajlie, zo met die zielige grote oogjes, dus stel ik het op prijs dat dit beesje terug alaajf oend kikkink geraakt. Dank Boerke. Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 2 september 2004 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vind die "i rule" ook wel goe, zou in de quiz wel van pas komen. heeft er iemand trouwens nog ideetjes voor quiz-smilies, die thumbsup ben ik al beu
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() ![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |