![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met het eeuwig bendje krapuul dat op elke betoging aanwezig is om vernielingen aan te richten telkens er in hun land iets gebeurt dat hen niet aanstaat... dan zijn we er wel mee! Staat het de heren Turken niet aan, dan is daar maar één antwoord op: ga boel maken in jullie land van oorsprong, of vertrek uit ons land als het jullie hier niet aanstaat! Met de dagelijkse aanslagen van de moslims overal ter wereld hebben we het zo'n beetje gehad, of wat? In de plaats dat het gerecht ze "kent, volgt, opsluit en weer loslaat, laat rondlopen met enkelband enz enz enz" zodat ze mooi kunnen aanslagen plegen in de tijd dat ze toch vrij rondlopen... moet ze die gasten bij hun volgende "daad" keihard doodschieten en gedaan ermee ipv een processie van Echternach te organiseren van de ene gevangenis in de andere, van beroep naar beroep enz tot groot jolijt van onze advocatuur! Of wanneer men vaststelt dat ze de verkeerde weg opgaan en een gevaar kunnen worden het land uitzetten zonder pardon! Onze democratie is niet gemaakt voor varkens en dat soort mensen: men moet er dan ook niet mee afkomen om niets te hoeven doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens Koç pikt de Turkse gemeenschap het niet dat de partij hem viseert. ‘Ik ben ervan overtuigd dat de Turkse gemeenschap in heel Vlaanderen zich zal roeren. Ook in Gent, Antwerpen en Brussel. Ze vinden dat ik als vertegenwoordiger beledigd ben en zij voelen zich ook beledigd.’Dat klinkt als een zwaar dreigement en laat de ware aard van de Turken zien. Het land overnemen en er een tweede Turkije van maken. Hoelang moeten wij nog blijven zwijgen? Wanneer wordt geweld door allochtonen eens terug met geweld beantwoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oppakken voor het oproepen tot geweld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgisch politieker verkozen door Belgisch kiesvee:
Wat jullie zelf doen doen jullie misschien toch niet echt beter? ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch wel het recht van elke inwoner en van iedereen om zich te roeren tegen de bonzen van de sossen ...
ik zou zelfs zeggen: een plicht. OK, toegegeven, ik zit met een dilemma. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die blijven hun roots hoog in het vaandel dragen misschien iets wat wij ook beter eens zouden doen of al moesten gedaan hebben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Bye bye Kots. Ga maar in Turkije Erdogan aanhangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Kan hij hier geen eigen AKP oprichten?
Als hij dan nog zijn naam verandert in Erdogan: stemmen verzekerd ! |
![]() |
![]() |