Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2016, 18:56   #1
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard Een "beledigde" Turk.

Citaat:
Of Koç tijdens de rellen in Beringen op 15 juli de mensen heeft opgehitst dan wel gekalmeerd, is nog altijd niet duidelijk. Feit is dat de doorverwijzing naar de tuchtcommissie niet veel goeds voorspelt voor de ondervoorzitter van de provincieraad. ‘Als ze me uit de partij zetten, dan schieten ze in eigen voet’, reageert hij. ‘Ik heb na Peter Vanvelthoven en Ingrid Lieten de meeste stemmen voor SP.A gehaald in Limburg.’

Volgens Koç pikt de Turkse gemeenschap het niet dat de partij hem viseert. ‘Ik ben ervan overtuigd dat de Turkse gemeenschap in heel Vlaanderen zich zal roeren. Ook in Gent, Antwerpen en Brussel. Ze vinden dat ik als vertegenwoordiger beledigd ben en zij voelen zich ook beledigd.’
uit DSonline vandaag
Moslims voeren hun smeerlapperij al genoeg in overal waar ze komen! Als ze ook nog ons land of andere landen waar ze zichzelf hebben neergepoot moeten lastigvallen, kabaal maken, betogingen en vernielingen organiseren
met het eeuwig bendje krapuul dat op elke betoging aanwezig is om vernielingen aan te richten telkens er in hun land iets gebeurt dat hen niet aanstaat... dan zijn we er wel mee!
Staat het de heren Turken niet aan, dan is daar maar één antwoord op: ga boel maken in jullie land van oorsprong, of vertrek uit ons land als het jullie hier niet aanstaat!
Met de dagelijkse aanslagen van de moslims overal ter wereld hebben we het zo'n beetje gehad, of wat? In de plaats dat het gerecht ze "kent, volgt, opsluit en weer loslaat, laat rondlopen met enkelband enz enz enz" zodat ze mooi kunnen aanslagen plegen in de tijd dat ze toch vrij rondlopen... moet ze die gasten bij hun volgende "daad" keihard doodschieten en gedaan ermee ipv een processie van Echternach te organiseren van de ene gevangenis in de andere, van beroep naar beroep enz tot groot jolijt van onze advocatuur! Of wanneer men vaststelt dat ze de verkeerde weg opgaan en een gevaar kunnen worden het land uitzetten zonder pardon!
Onze democratie is niet gemaakt voor varkens en dat soort mensen: men moet er dan ook niet mee afkomen om niets te hoeven doen!
andev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 23:16   #2
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Moslims voeren hun smeerlapperij al genoeg in overal waar ze komen! Als ze ook nog ons land of andere landen waar ze zichzelf hebben neergepoot moeten lastigvallen, kabaal maken, betogingen en vernielingen organiseren
met het eeuwig bendje krapuul dat op elke betoging aanwezig is om vernielingen aan te richten telkens er in hun land iets gebeurt dat hen niet aanstaat... dan zijn we er wel mee!
Staat het de heren Turken niet aan, dan is daar maar één antwoord op: ga boel maken in jullie land van oorsprong, of vertrek uit ons land als het jullie hier niet aanstaat!
Met de dagelijkse aanslagen van de moslims overal ter wereld hebben we het zo'n beetje gehad, of wat? In de plaats dat het gerecht ze "kent, volgt, opsluit en weer loslaat, laat rondlopen met enkelband enz enz enz" zodat ze mooi kunnen aanslagen plegen in de tijd dat ze toch vrij rondlopen... moet ze die gasten bij hun volgende "daad" keihard doodschieten en gedaan ermee ipv een processie van Echternach te organiseren van de ene gevangenis in de andere, van beroep naar beroep enz tot groot jolijt van onze advocatuur! Of wanneer men vaststelt dat ze de verkeerde weg opgaan en een gevaar kunnen worden het land uitzetten zonder pardon!
Onze democratie is niet gemaakt voor varkens en dat soort mensen: men moet er dan ook niet mee afkomen om niets te hoeven doen!
Dikke 2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2016, 00:18   #3
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Volgens Koç pikt de Turkse gemeenschap het niet dat de partij hem viseert. ‘Ik ben ervan overtuigd dat de Turkse gemeenschap in heel Vlaanderen zich zal roeren. Ook in Gent, Antwerpen en Brussel. Ze vinden dat ik als vertegenwoordiger beledigd ben en zij voelen zich ook beledigd.’Dat klinkt als een zwaar dreigement en laat de ware aard van de Turken zien. Het land overnemen en er een tweede Turkije van maken. Hoelang moeten wij nog blijven zwijgen? Wanneer wordt geweld door allochtonen eens terug met geweld beantwoord?
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2016, 05:43   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Oppakken voor het oproepen tot geweld.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2016, 06:05   #5
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Belgisch politieker verkozen door Belgisch kiesvee:
Wat jullie zelf doen doen jullie misschien toch niet echt beter?
Oud 28 juli 2016, 06:13   #6
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Belgisch politieker verkozen door Belgisch kiesvee:
Wat jullie zelf doen doen jullie misschien toch niet echt beter?
Grapjas, die Turken zijn meer Turk dan Belg, ook al wonen ze hier al drie generaties.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2016, 06:39   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Oppakken voor het oproepen tot geweld.
Het is toch wel het recht van elke inwoner en van iedereen om zich te roeren tegen de bonzen van de sossen ...
ik zou zelfs zeggen: een plicht.

OK, toegegeven, ik zit met een dilemma.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2016, 09:06   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Grapjas, die Turken zijn meer Turk dan Belg, ook al wonen ze hier al drie generaties.
Die zijn en blijven inderdaad meer Turk dan Belg.

Die blijven hun roots hoog in het vaandel dragen misschien iets wat wij ook beter eens zouden doen of al moesten gedaan hebben.
Oud 28 juli 2016, 14:59   #9
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Bye bye Kots. Ga maar in Turkije Erdogan aanhangen.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2016, 15:27   #10
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Kan hij hier geen eigen AKP oprichten?

Als hij dan nog zijn naam verandert in Erdogan: stemmen verzekerd !
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be