![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik bedoel dan het monetaire. Wie is wie wat schuldig en hoeveel?
Met andere woorden, wie bezit wie. Ik zou het zelf kunnen opzoeken, maar ik belande in een obscure wereld waar ik kop noch staart aan kreeg. Wellicht dat iemand het wel voor me in een notendop wenst te drukken. Hadden we Tandem nog maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De plutocratie bepaalt wat de politieke "democratische" partijen te doen en te laten hebben. Op de foto staat een de Rothschild op : dat is de enige trilionairs familie ter wereld. In de US heb je Goldman-Sachs die bepalen wie er president wordt + nog een rits grootkapitalisten (bankiers etc.) Als je nog meer info wil, google eens op Coudenhove-Kalergi (ook al ter sprake geweest op dit forum). Dat was de "vader" van de EU-gedachte, ook van adelijke bloede. http://golden-dawn-international-new...nocide-of.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Ik die dacht dat alles juist UIT elkaar aan het vallen was?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.huffingtonpost.com/news/golden-dawn-greece/ Ja die foto zegt veel. Maar hoe zit dat dan in elkaar? Rotschild leent geld aan koningshuizen en ze zijn die dan iets schuldig dus kunnen ze druk uit oefenen. Maar wat is hun doel dan? Een Eurabia? Laatst gewijzigd door Peche : 31 juli 2016 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://bilderberg.org |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb hier ondertussen nog iets interessants gevonden: http://www.bilderbergmeetings.org/st...committee.html lijst namen van het bestuurscomitee vd Bilderberg groep. Maar kijk eens wie je daar allemaal in terugvind en wat hun functie is (of was zoals Barosso bv). Dan kun je je een idee vormen wie de politiek bepaald... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt voor de link, even opgeslagen. ![]() Moet je precies wel ff tijd voor maken om dat allemaal eens te 'bestuderen' erop na te gaan lezen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar boven hen moet er toch ook iemand staan? Die Bilderberggroup zal invloed op Merkel kunnen uitoefenen, maar wie oefent dan druk op hen uit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik leen het regelmatig bij de plaatselijke bibliotheek. Je moet wel capita selecta lezen want om het grondig te lezen heb je verschillende weken nodig.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Joepie, een thread over complotten! Dat hebben we nog niet genoeg op dit forum!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld zit volledig in mekaar volgens 'the golden rule': he who has the gold rules
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik durf ook te wedden dat er weinig zal instaan over schenkingen (trusts) en hoe die worden gebruikt. Staat er een hoofdstuk in over belastingparadijzen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil het in een notendopje he ![]() |
|
![]() |
![]() |