![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn heel wat moslim landen in de wereld waar je als westerling aangemaand word om een hoofddoekje te dragen, zelfs soms Koninklijke bezoeksters.
In nog andere gebieden mag je als niet moslim niet eens binnen. Probeer maar eens naar mekka te gaan. Hier bij ons langs de andere kant hameren ze op hun vrijheid van kledij en religie. Plots hebben alle moslima's zin om een dagje strand te doen of eens in een zwembad te duiken en is dat ook een plaats van religie geworden. Ik zou eens willen zien wat men ervan zou zeggen als wij in jeans in het zwembad duiken zowel hier als in eender welk moslim land. Of in badpak naar de moskee. Vreemd genoeg zou religie of vrijheid van kledij niet meer ter sprake komen. Bovendien staat ergens in de wet dat alle kledij of naakt lopen is toegestaan tenzij je er iemand mee choqueert of iemand er aanstoot aan neemt. Dat is de wet dus niemand loopt zomaar naakt of zwemt met zijn jeans…omdat dit choqueert. Maar zwemmen met boerkas die duizenden mensen choqueert….awel ja dan zijn ze maar gechoqueerd en de wet is dan plots een andere wet?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand kan hier ontkennen dat wanneer je naakt in een zaal met geklede mensen gaat dat je dat doet om opzettelijk te provoceren.
Wie geheel gekleed op een strand vol "naakte mensen" loopt doet dat om net dezelfde reden. Provoceren. Uitdagen. En zeker moslims. Bovendien moeten ze niet afkomen met "vrije keus", want Turkije was ettelijke jaren terug volledig zonder boerka en gingen Turkse vrouwen meer naakt op hun stranden dan wij hier in het westen. Het was maar toen de islam terug ingevoerd was dat ze allemaal " verplicht" waren zich zo te kleden. Op straffe van steniging en zo. Het was Ataturk die traditionele kledij verboden heeft. Maar voor ataturk droeg geen enkele Turkse vrouw boerkas. Dat ze het maar eens vragen aan hun grootmoeders die trutten. Stel u eens voor dat vanaf morgen de negers een slaven pak aantrekken als teken van emancipatie. Hoe idioot zou dat niet zijn?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 augustus 2016 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 augustus 2016 om 10:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Zelfrespect??? De meeste hebben zichzelf, lijf en ziel, verkocht aan de grootste bedriegers zoals onze politiek correcte linkse papen die hier het nieuwe facisme onder het mom van anti-facisme hebben ingevoerd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid van kledij terwijl die verplicht is.
Bedoelen ze dan vrij zijn om niet vrij te mogen zijn? Is dat iets onderdanig? Of scheelt er iets aan hun hersens?
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo is het. In naam van onze 'vrijheden', worden de onvrijheden binnen de islam getolereerd. Pure waanzin.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 31 augustus 2016 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag gerust in een dikke winterjas op het strand lopen, ook al is het ondertussen 35 graden. Geen wet die u dat verbiedt. Geen enkele. Net zo met religieuze geïnspireerde kleding. En choqueren? Tja, dat kan gerust, maar is nu eenmaal niet het criterium van binnen de krijtlijnen van de wet al dan niet mag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naaktloperij is dan wel strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is naaktloperij wel toegelaten tenzij iemand er aanstoot aan neemt. In betreffend geval dus de politie bv. Of eender wie. Op die manier is het strafbaar. Het is een wet op zijn Belgisch he. Ook andere kledij kan verboden zijn zoals het dragen van uniform ten onrechte, het dragen van maskers anders dan op carnaval, het dragen van medailles ten onrechte en nog bepaalde zaken.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hijab is geen traditioneel kledij. Een rok, een broek, t shirts....traditioneel zoals wij ons kleden waren de moslims Turken ook gekleed. Ataturk heeft dat verboden. Dus die moslims die boerkas als vrije keuze willen laten gelden dragen een verplicht uniform waar geen vrije keuze aan verbonden is. Maar verplichte keuze geïnstalleerd ten tijde van ataturk. Een moslim heeft hun de vrijheid ontnomen. Het lijkt me dat jullie dat precies niet wisten.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2016 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een oude dame kan gechoqueerd zijn door een man die vol piercings of tatoeages zit. Een vrijzinnig kan gechoqueerd zijn door de boeteprocessie van Ieper. Enzovoort. Maar daarom strafbaar omdat het choquerend wordt ervaren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten het dragen van maskers, allemaal staatsgebonden zaken. U betreedt hier niet het persoonlijke, maar wel de dingen die de overheid reguleert omdat het tot haar eigen domein behoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Landen die onderdrukken hebben iets met kledij. Mao verplichte die grijze rare stof jassen, Afghanistan verplichte mannen hun baard te laten groeien. Ataturk verplichte de boerka. Misschien nog iets voor u...uw vrouw verplicht in de boerka en jij een grijze stofjas en een lange baard. En als je ongehoorzaam bent wat stenen tegen uw kop. Lijkt u dat wat? Nadien reclameren als je mag uitdoen en preken over vrijheid van kledij?
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afijn als die lamzakken van politiek eens wat meer op hun strepen staan tenminste. Los daarvan mogen moslims die verplichte drescode ook niet promoten als vrije kledij. Dat loopt verkeerd af. Voorbeelden daarvan over alle moslimlanden
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2016 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |