![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsjeven en blauwsels overspeelden hun hand.
Denkt de Schoof. Ze hebben mee gehuild met de wolven in het bos: het is racisme. Als het racisme is, dan moet er een veroordeling komen. Komt ze er niet, dan moeten ze hun woorden terug trekken. Al was het maar omwille van het principe dat je onschuldig bent tot je veroordeeld wordt. Je merkt aan de taal van De Wever dat hij 'geraakt' is door de houding van de coalitiepartners. Wel, hun rekening zal nog komen. En De Wever is slim genoeg om die rekening via de kiezer te laten presenteren. titel: De Wever: 'Als ik hiervoor word veroordeeld, stop ik ermee' http://www.standaard.be/cnt/dmf20150401_01609362 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 april 2015 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Hopelijk zijn we er nu vanaf, eindelijk hebben we een kans!
En we hebben er zelf niets voor moeten doen, whahaha
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat hysterisch staan te gillen en met de vinger wijzen omdat iemand iets zegt dat je niet aanstaat? Straks ga je nog beweren dat de juffen van De Blokkendoos wel schuldig zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Dat noemen ze politiek man, wordt wakker!
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Dat noemen ze politiek man, wordt wakker!
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ongezien dat een toppoliticus die het voorwerp is van een klacht hierover via de gazet gaat zitten voorafnames doen op wat er zal gebeuren mocht men hem veroordelen. Dat doet men niet. Punt. Laat het gerecht zijn werk doen zonder dergelijke slijmerige beïnvloedingspogingen. Alsof het een magistraat kan bommen wat de wever doet in geval van dit of dat... Dat de tsjeven en liberalen slecht theater speelden in het parlement wil ik best geloven, de verontwaardiging was idd een beetje TE omnipresent. Maar dat hoort erbij nadat een concurrent een uitschuiver maakt. Want dat laatste was het volgens mij. Zijn communicatie was ongelukkig door de veralgemening. Dat is altijd problematisch. Je kunt niet 100% van een groep een stempel opdrukken. Nooit. Maar is dat racisme ? Volgens mij totaal niet. Ik kan niet geloven dat een magistraat hier tot een ander oordeel zou komen. Maar als een kleine verongelijkte jongen zitten klagen bij een journalist dat je recht in je schoenen staat, de waarheid toch mag zeggen, blufpoker spelen dat je dan zelf aan Bracke gaat 'vragen' (=bevelen in dit geval ) om zijn onschendbaarheid op te heffen en dat het dan 'stopt' bij een gebeurlijke veroordeling is meer dan een brug te ver. Hij zal hier ongetwijfeld heel veel sympathie winnen bij een aantal mensen, maar gedraagt zich als de ergste poujadist die we in de belgische toppolitiek al te zien kregen. Voor iemand van zijn intelligentie is het uiterst ongeloofwaardig dat hij dat zelf niet beseft. Tenzij... het ook van zijn kant uit een mooi theater is natuurlijk. Het zou kunnen dat het enkel zijn doel is om de tsjeven en de liberalen een standje te geven. Nadat ze hemzelf de hoed van de racist hebben opgezet dat hij hen nu de hoed van de hypocriete komediant wil opzetten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() die klachten an sich zijn trouwens slecht theater, dat mag toch wel eens doorprikt worden zeker ?!? Laatst gewijzigd door Anna List : 1 april 2015 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het principe van de brutaliteit van het ancien regime is vervangen door het principe van de geinstitutionaliseerde leugen in het nouveau regime he. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2015 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Dewinter is volgens Dewever wel een racist en als dat zo is ; dan is hij dat ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat die klachten bullshit zijn is evident, zoals ik eerder schreef hoop ik dat de magistraat in kwestie snel tot dezelfde conclusie komt. ==> seponeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Wansmakelijke aprilgrap, als je het mij vraagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht met spanning op je voorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zo voorzichtig (lees hypocriet) heb ik je nog niet meegemaakt Panda en nee, dan was Termont ook niet fout (al waren zijn uitspraken veel populistischer) ... dan heeft hij ook een probleem vernoemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() wat mij meer stoort is de klacht bij de VN, want dat is geen intern politiek relletje, dat is strategie om internationaal het Vlaamse autonomiestreven te discrediteren.
niet meer, niet minder. me dunkt, de hoofdreden van deze heisa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De traditionelen blijven de traditionelen. Die spelen vriendjes als het nodig is en 5 min later steken ze een mes in de rug als ze denken dat ze daarmee iets gaan winnen. Verder is het duidelijk dat die klacht er gekomen is na lobbywerk van de linkerzijde. Die organisatie speelt gewoon een marionet van links om De Wever in moeilijke tijden nog een kloot af te trekken. Hun spelletjes worden laffer en laffer en de achterbaksheid druipt ervan af. Hun frustraties om het verlies van de macht groeit met de minuut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Ere wie ere toekomt. Het verhaal in DM is veel objectiever, informatiever en genuanceerder dan dat in DS.
http://www.demorgen.be/binnenland/de...t-op-a2271645/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mokkend pianospelen, telt dat ook ? een doctoraat stedenbouw proberen te halen (en falen) maart toch stedenbouwkundig sjoemelend actief zijn in Albanië, telt dat ook ? dit was zo voor de vuist weg, maar hoeveel wil je er nog mss ? ![]() |
|
![]() |
![]() |