![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Citaat:
En we blijven 'Het Paard van Troje' maar binnenhalen in de EU. ![]() De oplossing? RETURN TO SENDER!!!!!!! Weer klinkt dat Elvis achtig. ![]() Citaat:
Nee toch niet, wegens teveel kuis aan de vrachtwagen daarna. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 augustus 2016 om 05:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dikke buis voor de b. media.
Het probleem ligt zelfs breder. En het wordt niet opgelost; zelfs niet aangepakt, tenzij wat cosmetica (waarvan we weten dat het dure spullen zijn, om dingen mooier te doen lijken dan ze zijn ...) (voorbeeld: lange hekken aan de chunnel) Bekijk het iets breder (en lees het aub vooraleer je nogmaals den Theo zou beladen met alle zonden van de EU en van Europa ... http://www.volkskrant.nl/4360384?utm...4-40021281a60b Hoe drie opvangkampen overvol raken Calais, Ventimiglia en Como vrezen migrantenstroom .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze zijn zo vredelievend en hoogopgeleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Zo humaan. Er gewoon lossen over rijden en de Franse regering voor de schade laten opdraaien. Het is tenslotte haar taak de wegen aan de grens te bewaken. Dag en nacht.
Komt hem op uw camion hangen gewoon met riot gun zijn kop eraf knallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yup, allemaal hersenchirurgen
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In plaats daarvan gebruiken ze de volgende foto: ![]() Ze staan toch mooi langs de kant van de weg? Geen probleem te zien! Vraag me af of dit valt onder de zelf verklaarde "constructieve" journalistiek. Laatst gewijzigd door fallen_angel : 19 augustus 2016 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |