![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Partijlid
|
![]() Heeft er iemand een link naar de meest recente cijfers, anno 2015-2016, wat betreft het aantal allochtonen per gemeente ? En zou men niet beter ipv een BETON-stop, eerst een ALLOCHTONEN-stop invoeren ?
![]() Aantal allochtonen in België, anno 2010 Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Indien er een Italiaan of Portugees naast mijn deur komt wonen dan denk ik hmm interessant(ik ben een foodie).Indien het een neger of kotsslim moest zijn dan krijg ik braakneigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een kip uit Bresse is 't acceptabel vreten. (als het deftig bereid is).
Maar ja, goede smaak in niet iedereen gegeven als de maatstaf aan de lage kant ligt. Kwestie van leren, 't is niet aangeboren.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij ook? -'t Was rethorisch-, doe geen moeite. ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu loopt het vergeven. Binnen 10 jaar is Aalst even erg als Molenbeek. 't Zijn gelukkig meer zwarten dan mohammedanen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel me iets nieuw...mijn pa zegt soms al lachend dat hij van het OLV tot op de markt moet gaan om nog "een witte" tegen te komen. Maar eigenlijk is het om tranen met tuiten te huilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ging die N-VA éne zekere BDW daar niets aan doen in Antwerpen?
Zou je niet zeggen want het loopt er stampvol vreemdelingen en dat gaan dagelijks nog in stijgende lijn. In bepaalde kuststeden/dorpen zie je de vreemdelingen ook toestromen (ik bedoel de bootvluchtelingen/asielzoekers en dergelijke niet de vakantiegangers) Je ziet ze heftig rondlopen met papieren in de hand om die ergen te laten invullen of hun gelijk met proberen te halen om zich verder en verder te kunnen infiltreren. Massa's nachtwinkeltjes rijzen uit de grond aan de kust. Infilteren, infilteren, strategische punten opzetten? Snappen politici dat echt niet? Het zal zich denk ik laten voelen bij de volgende verkiezingen. Maar ja, voor verkiezingen hebben ze allemaal mooie verhaaltjes bij maar of men die ook kan waar maken???? De gulden regel is dan ook: Iets wat je niet waar kan maken of gedaan zou kunnen krijgen, spreek er niet over, probeer het niet op te dringen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De verkleuring gaat in sneltempo vooruit.
Hoe komt men aan die 20% en hoe gaat men na of iemand allochtone roots heeft? Van zodra iemand Belg wordt is dit toch niet meer te controleren? Onder die "Nederlanders" zitten pakken Marokkanen, Surinamers, ... Reken daarbij dat autochtonen een gemiddelde leeftijd van +50 hebben en grote delen +75 zijn en op beroepsactieve leeftijd vaker tewerkgesteld zijn. Zo verklaar je wat je in de straten ziet: het merendeel heeft geen autochtone roots. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volg de link naar het kerkje van de rodenburg voor boetedoening, https://www.google.be/maps/@50.80504...8i6656!6m1!1e1 ![]() 100 onze vaders zal genoeg zijn voor uw onbeschaamdheid. de rest laat ik aan de krotbewoners over. |
|
![]() |
![]() |