![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren zat ik bij mijn zuster en zag daar het tv blad Primo liggen waarin ik even bladerde. Meestal staat in zulke bladen niet veel interresant maar deze keer trok een bepaald artikel toch mijn aandacht.
De Duitse politievrouw Tania Kambouri waarschuwt voor een burgeroorlog. In een open brief laat ze geen spaander heel van de islam en de politiek correcte wereld. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 24 augustus 2016 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk gewoon wat er in Calais(Frankrijk) op de snelwegen gebeurd met de illegalen en de vrachtwagens.
Politie en overheid doet er niks aan. Er is al een dode gevallen en nog doet de overheid van Frankrijk er niks aan. Ik vraag mij af waarom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de asiellobby, multinationals, het breken van sociaal verzet, het aan banden leggen van de macht van de vakbonden, loondalingen, vernietiging van soevereiniteit van natiestaten, nieuwe afzetmarkten, chaos in Europa en zelfs oorlog uitlokken (met ook op een nieuwe wederopbouw en aanzwengelen van de economie), etc.. etc.. het kapitalisme zit op zijn tandvlees en de nieuwe hefboom worden volksverhuizingen richting Europa. |
|
![]() |
![]() |