![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
p.s. De andere artikels op het blad waar de link naar verwijst zijn ook best de moeite om er even op na te lezen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij opvalt, is dat er geen verwijten meer gestuurd worden richting het Belang.
De verwijten gaan nu naar een partij die toch op dit vlak gematigder is dan het Belang. Hetgeen mijn vermoeden bevestigt: de verwijten zijn enkel bedoeld om politiek te recupereren. De belangen van hun eigen leden, trekken ze zich niet aan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 5 augustus 2016 om 08:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al weet ik niet zeker of dat laatste een voordeel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vertrouw erop dat je, nu je die informatie hebt, je hele mening zal herzien! Citaat:
Heeft u ook een voorbeeld van een racistische uitspraak van iemand van de N-VA? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar of de politieke meerderheid het zo ver gaat laten komen is een andere vraag ? Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 5 augustus 2016 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Hoewel de kritiek van G&SPa deels terecht is: denken ze nu echt dat ze hier stemmen mee gaan verdienen?
Zoals Francken al zei dragen net zij een grote verantwoordelijkheid voor het huidige klimaat (door de achterlijkheid van bepaalde migranten te belonen en 'het gepeupel' dat daar de gevolgen van moet dragen in de steek te laten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan u aangeven wat er racistisch was aan die uitspraak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Sorry, ik begrijp uw post niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen gewoon niet. Vandaar de zusterpartij N-VA, die durft wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is immers niet dat als er een klacht wordt neer gelegd, dat daaruit moet volgen dat de aangewezene zich voor de rechter moet verantwoorden. Bijvoorbeeld: ik legt klacht neer dat jij iemand vermoord hebt. Wel, er zullen toch eerst een paar zaken aan het licht moeten komen, vb. een lijk of minstens een vermoeden van een lijk, eer jij je opwachting zal mogen maken in een hofke van assisen of een andere rechtbank. In je laatste zin ontken je volledig de scheiding der machten. Nu zijn daar wel wat problemen mee in Vlaanderen, maar toch niet zoals jij hier nu afficheert. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel beurs krijg je van de BLUB om hier zo te komen trollen elke dag?
![]() |
![]() |