![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Zie ook: draad Pijnlijk detail is dat die 'emmer' al vele jaren aan het overlopen is en die laatste druppels er al niet meer bij hoeven te komen want er is geen stoppen meer aan. Je zou het bijna kunnen vergelijken met een ware zondvloed. Citaat:
Citaat:
Een invasie die dient gestopt te worden en liefst zo snel mogelijk anders gaat het echt niet goedkomen. Citaat:
Haal ik nog met enige 'graagte' even aan dat toen ik nog school liep in een ver verleden er in één van de klassen 1 Marokkaan zat en die schreeuwde toen al van de daken: Binnenkort is dat hier allemaal van ons!!!! Dat lijkt mij goed in die richting te gaan tegenwoordig????? Diezelfde school, op huidig ogenblik, daar loopt het nu al 'zwart' van het volk en dat is anders in het Antwerpse dus veel zal er toch niet aan gedaan worden. Wordt naar alle waarschijnlijkheid vervolgd en zal nog aardig wat stof doen opwaaien die discussie. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 september 2016 om 04:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een chance voor Duchateau.
Mocht Kherbatje het watje hem niet buizen, we zouden wij hem uit de partij moeten sjotten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is dat al kerbache?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de reactie van la Kerbache kunnen we slechts besluiten dat wat Duchateau heeft verklaard nogal moet "steken".
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
s'Lands politiek willen laten bepalen door vreemdelingen door ze federaal stemrecht te geven. Veel zotter dan dat kan het echt niet meer worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerbache en haar flutpartijtje is samen met de rest van haar soortgenoten uit België en Europa zelf grandioos gebuisd.
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 4 september 2016 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 september 2016 om 12:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Antwerpen wordt momenteel onder de voet gelopen door zwarten en mannelijke Syrische oorlogsvluchtelingen. De hoofddoeken verminderen (voorlopig) procentueel en zijn vooral van 3de 4de generatie pistoffs.
|
![]() |
![]() |