![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.submarinecablemap.com/
Vraag 0: wat is de voornaamste type data dat via die kabels wordt verstuurd? Vraag 1: wat zie je daar? Het is iets aan het worden, wat precies? Trek een parallel met een biologisch concept. Vraag 2: hoe maakt het antwoord op vraag 1 nagenoeg elke politieke ideologie die vertegenwoordigd is anno 2016 irrelevant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 16 september 2016 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() In woorden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze vraag had ik wel verwacht. Uw OP was trouwens geen foto met een computer en een zoveelste brein.
Uw OP is zeer terecht en ik zal daar een antwoord trachten op te geven. Maar kan dat nu niet. Maar toch ASAP. Dit is in feite een van mijn favoriete topics, maar even de gevolgen van een deftige hersenschudding verwerken. Wow, wat een immense IQ-drop (ongelofelijk). Eeen paar dagen wachten nog... Laatst gewijzigd door zonbron : 16 september 2016 om 05:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De implicaties hiervan zijn zo groot dat de meesten het als overdreven nonsens gaan bestempelen. Zeker onze vrienden de antiglobalistische luddieten met hun kleinschalig economisch gedoe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik zie het niet
Heeft het iets te maken met reptielen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zich als DOM bestempelen? Mijn antwoord komt wel. Ik kom nu niet verder dan enkele regels. Mijn excuses. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.mona.uwi.edu/physics/cou...d-fiber-optics Wie niet mee kan geeft beter op. Dat betekent dus 'hands off'. 4 sure Laatst gewijzigd door zonbron : 16 september 2016 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Dju had gehoopt dat hier na het weekend meer info zou staan
Zijn de kabels al bij u binnen geraakt? ![]() Laatst gewijzigd door Klein Licht : 19 september 2016 om 08:44. Reden: prentje |
![]() |
![]() |