![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een van haar korte en ondertussen zeldzame toespraken haalt Killary fel uit naar Alex Jones en Trump. Hier het verhaal:
Van infowars.com regelrecht tot in het Witte Huis. ![]() ![]() Hillary Clinton Directly Attacks Alex Jones Alex Jones triggers Hillary Clinton! https://www.youtube.com/watch?v=2cfEW9av2XU Hillary liegt er op los. Alex Jones Responds To Hillary’s AttackHet einde van Killton is in zicht, nog maar enkele zenuwtrekjes te gaan... Extra: Vince Foster Goes Missing — Again Het establishment kan zijn tegenstanders niet langer negeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HLN, onderdeel van CNN, dumpt Dr. Drew.
HLN has canceled its appointment with “Dr. Drew.” Nog: “It is really tough to tell you I am going to be leaving,” said Banfield, who has been with CNN since 2011. But she cast the move as “joining my friends” who have been shifted over to HLN as that network undergoes yet another re-branding.http://deadline.com/2016/08/dr-drew-...nn-1201808819/ Laatst gewijzigd door zonbron : 26 augustus 2016 om 07:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Debat:
Hillary Clinton Faces Worst Crisis Of Her Career Crooked Hillary called out Alex Jones by name in today's speech http://www.infowars.com/live-now-hil...of-her-career/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Reageren op uw eigen posts in dan ook het enige wat ge kunt doen. Zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fantastisch en uitermate diepgaand,
![]() ![]()
![]() |
#9 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 augustus 2016 om 08:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik bedoel hier op dit forum.
En is 110 000 views véél? Hoeveel Trump aanhangers zijn er? Hoeveel kiezers zijn er in de US? Daarom dat er op dit forum zielige pogingen ondernomen worden om die views naar omhoog te krijgen. Het ergste zijn de religieuze fundamentalistische bijbedoelingen van die website. Allez, bijbedoelingen ... bedoelingen eigenlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het blijft mij telkens weer verbazen dat die kerel nog niet in de psychiatrie zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alex Jones is een idioot, maar wel een handige idioot die geld weet te kloppen uit de sensatiezucht en lichtgelovigheid van zwakbegaafden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kan Alex Jones niet horen, en is zo'n typische Texaanse Amerikaan, alles uit sensatie zucht.
Maar je moet het hem nageven, hij zit duidelijk onder Hillary haar vel, anders zou ze er geen toespraak aan wijten. En Hillary heeft natuurlijk het domste gedaan wat ze kon doen, hem nog meer sensatie geven. Tuurlijk zullen er nu meer mensen zoeken naar Alex Jones & Info Wars, en daarvan zullen er velen alles klakkeloos geloven, want ie weet het wel te brengen. Niet bepaald een slimme zet. Daarnaast, Assange speelt ook wel een duidelijke rol in de Amerikaanse verkiezingen voor het moment, tegen de democratische partij. Vraag me af wat die zijn exacte agenda is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben hier niet de draadstarter, die uit armoede op zijn eigen berichten moet reageren? Dat is namelijk zielig. En uw motieven zijn bovendien zeer bedenkelijk. En cognitieve dissonantie is mij vreemd. Ik ben een complete atheist, ik geloof in niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 augustus 2016 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En je verkettert degenen die er niet in geloven.
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer simpel om dat aan te tonen. Op dat punt heeft Hillary gewoon gelijk, aantoonbaar. Dit is de internet age alex , ook wij kunnen jouw claims tonen.
![]() |