![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze ingrepen hebben de middenstand kapot gemaakt.
Volgens touring ; 68% vind dat het parkeerbeleid de leefbaarheid niet ten goede komt. 59% komt niet meer naar de stad. 11% schakelt over op alternatief vervoer. 27% vind dat er voldoende parkeerplaats is. 80% vinden de parkeertarieven te duur. En bottom line, de lokale middenstand gaat failliet aan het egoïsme en hebzucht van de lokale beleidsheren en dames die er geen snars om geven. Dus niet internet nekt de economie. Ziedaar het is nu officieel. Bron het laatste nieuws en touring.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 september 2016 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waarom zou het internet "de economie" nekken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Internetwinkelen is trouwens héél gemakkelijk en het openbaar vervoer trekt hier op niks.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk ben ik amper naar een "winkelstraat" te krijgen,en dat reeds van ver voor "het internet"....
Voor mij was,en is-, daar eigenlijk amper iets te vinden. Overigens,het algemene idee van de "steden" dat straten "commercieel" zijn en de rest ....euh.....niet commercieel,heeft er,evident,toe geleid dat mensen de stad ontvluchten zodra ze kunnen. Het is geen leven als er constant "iets" is in de straat of de buurt. Een mens wil eigenlijk werken,en als hij niet werkt,GERUST gelaten worden. Dat is extreem moeilijk in een zgn "levende winkel-,studenten-,etc..."-stad.... En wie niet (meer) in "de stad" woont komt daar maar node meer. Dat is nu,mogelijk,al een meerderheid van de Vlaamse bevolking. Succes met hun "winkelstraten"..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 17 september 2016 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik woon op het grondgebied van kinshasa-aan-de-dender, vroeger spraken de mensen nog over Aalst, en ik kom eigenlijk ook nooit meer naar de stad. Enkel voor administratieve verplichtingen en om familie te bezoeken. Er zijn betere alternatieven die gemakkelijk bereikbaar zijn met de auto : baanwinkels op de invalswegen. Ik koop nooit via internet, maar waarom zou ik, alle alternatieven indachtig 1) sukkelen met de auto 2) in een stad rondlopen vol met potentiële terrorsten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd zie ik dat allemaal utilitair....binnen,buiten,in de kortst mogelijke tijd.Blijven plakken,hangen,wandelen is NIET aanvaardbaar... euh...."cultuur" in een winkelstraat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik koop heel veel in Duitsland (ben daar veel voor mijn werk), goedkoper en kwalitatief heel goed. Vooral frisdrank is daar, door herbruikbare petflessen, een pak goedkoper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Watteeuw zijn droomstad met zijn mislukt en niet gewild mobiliteitsplan?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Jan de autohater is elke auto minder "cultuur".
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets. Het ene is overdekt en het andere niet dat is alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het internet doet alleen maar één zaak "je mailbox verkrachten met ongevraagde zeiktroep " ik heb nog de tijd gekend van de verkoper de echte verkoper .
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 september 2016 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De middenstand moet een cursus e-marketing volgen en zich daarna voorgoed van deze aardkloot wegvagen. Niemand heeft nog nood aan al die winkelkes - nutteloze verpesting van de ruimte.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toen de vaste winkels en daarna de supermarkten ontstonden . De markten waren niet meer van de tijd en zouden verdwijnen . En wat blijkt ,de markten overleefden de vaste winkels ,de supermarkten ,de baanwinkels en de e-marketing. Zoals de radio ook nog blijft bestaan na de opkomst van de TV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |