![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Citaat:
Of is dat eerste kleuterklas niveau? Met alle respect voor de kleintjes uit de eerste kleuterklas, want die doen in de meeste gevallen, nog zo onnozel niet. ![]() Misschien kan je het volgende tegeltje ook aanpassen naar ... 'Indien men die beperkingen gaat opleggen voor die mensen die met een diplomatiek paspoort naar hun landjes (speciaal landjes omdat ik het er niet hoog met op heb) wil afreizen, dan zien wij ons genoodzaakt te stoppen met Sinterklaas te spelen.' De andere tegel ... ![]() p.s. Afrika dient hermetisch afgesloten te worden van de EU.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2016 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Amerikaanse overheid vraagt aan veel landen geld voor het toetreden tot de USA met een toeristenvisum. Als gevolg moeten Amerikaanse burgers de zelfde som betalen aan bijna alle landen die zij als toerist willen bezoeken. Een asociaal spelletje waar de overheid geld mee wil verdienen, en de burger is er het slachtoffer van. Toeristen van buiten de EU die in BE op bezoek willen komen moeten zich houden aan het Schengen verdrag (max 180 dagen per jaar). Gevolg is dat in die landen de zelfde regels worden opgedrongen aan toeristen die uit de EU komen
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wordt er gerekend aan de verschillende nationaliteiten? Welke voorwaarden worden ingesteld?
![]() |