![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij ligt daar nog een niche. 24 op 24u Hitlerdocumentaires. Canvas deed dat ooit 23 op 24u maar nu is dat minder. Mensen zijn gefrustreerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit komt de dag dat de boeken over Hitler groter in aantal zullen zijn dan al de rest samen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik wil daar iets op zeggen, maar ik laat me niet meer beïnvloeden door automatische gedachten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() toch raar om te beseffen dat Ik leef nu, want ik was tienduizenden uren depressief, eenzaam, suicidaal, opgesloten in psychiatrische klinieken, down somber, raar is dit hele leven. Vaak vraag ik mij af wat de dood is als dit mijn dood nu niet echt is??
HOe kan ik bewijzen dat ik nu nog leef?? en hoe kan een neonazi nou bewijzen dat hitler nooit is gestorven??? Zal adolf hitler dan toch ooit reincarneren of terug komen in een Vimana of een vliegend tapijt?? MIaauw, miaauw neonassie vreters Zet als reactie vier kruisjes en erachter het nazi getal 1888 als je erop aftrekt en je suf vingert dat adolf hitler binnenkort terug komt uit het Walhalla om europa te bevrijden. (xxxx 1888) ![]() ![]() ![]() --------- eerdere posting over het mysterie hitler...... 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet ELKE buitenlander moet al bij les 1 van de inburgerings cursus leren dat respect voor de inheemse superieure blanken verplicht is, omdat anders onmiddelijke uitzetting zal volgen. Gelukkig kan de blanke meerderheid nog altijd de voor hun discriminerende democratie wegstemmen en een directe democratie invoeren a la Hitler duitsland via volksreferenda. Hitler duitsland was toch een super democratische staat met een voorliefde voor het hogere blanke Ubermensapen ras op aarde. Toch een rare evolutionaire ontwikkeling in hartje europa. adolf hitler is en blijft een anomalie, en een karmisch mysterie, net als jezus uit nazareth. dewa aapje en wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() De best verkopende boeken op vele boekenmarkten zijn toch precies nog steeds boeken over Hitler en/of WO2.
Een strip(reeks) over Hitler dat zou een echte hit zijn. Kenan! ![]() Laatst gewijzigd door strijkijzer : 14 oktober 2016 om 02:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het kwaad toch nog ten goede gekeerd.
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() De Limburgers hebben al een Albert-kanaal...
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Improvisatie-koken Deel 1, Stalingradski.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Koken met Hitler" als opvolger van "Koken met Jezus". Hallo Bart Peeters?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Een boeiende staatsman. Zestig jaar na datum hebben ze het er nog over.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De heilige drie-eenheid.
Ook de Jood heeft recht ter wedergeboorte aan het hakenkruis te lijden opdat Mozes ter rechter zijde naast God Zijne Zegen geniet en Jezus aan de linker kant waar het hart zit de vrouwelijke zijde de Liefde is aldus de schepper, de wetgever en de liefde ![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeventig jaar. En over Stalin en Churchill wordt ook nog gesproken terwijl Hitler hoe langer hoe meer het mikpunt van spot wordt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's leren koken met ingrediënten die je niet hebt
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |