![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits sommige mensen nog nooit van het gezegde "moeidu in uw talloor" gehoord hebben (cfr. o.a. dit artikel), denk ik dat het in de toekomst zal lonen om growshops voor suikerbieten en suikerriet op te zetten. Ik overweeg ook om een keten "coffee-with-sugar-shops" op te richten. Wie investeert mee?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diabetes veroorzaakt wereldwijd iets van een half miljoen doden per jaar hoorde ik juist op een radioprogramma. De industrie besteedt miljarden om regulerende wetgeving tegen te houden.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 oktober 2016 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen diabetes, ik eis suiker in mijn koffie.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik minstens 1 kilo per week in de koffie alleen al.
Het is niet de suiker die je dik maakt. Het zijn de light producten. Daar zitten vet vervangers in. Slechter dan vet op zichzelf. Eigenlijk is die studie al gemaakt en is dat geweten. Misschien ook alweer vergeten?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() 1 kg per week, lol.
![]() En dan nog de rest (dranken, eten, enz...) Ik snoep ook wel eens graag, maar ik drink mijn koffie suikervrij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ieder toch eens voor zichzelf verantwoordelijk zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Suikerfeest verbieden?
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 oktober 2016 om 05:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch minstens nadenken over een naamsverandering: de maatschappij verandert en blablabla
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. 1kg/week?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaagt zo niet over die suikertaks.
Ge moogt blijven suiker vreten tot ge er twee ton zwaar van zijt; alleen moet ge er een takske op betalen. We betalen al extra taks op alcohol, benzine en diesel, rookwaren en wat weet ik nog. Ieder in zijn eigen teloor, maar zonder sturing van de volksgezondheid gaan we nog een ergere toer op dan in Amerika met hun zwaargewichten. Tien keer liever een euro belasting op suiker, dan tien cent belasting op arbeid of vervangingsinkomen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dikste koe van gans België gaat ons een belasting op suiker opdringen omwille van onze gezondheid.
Kafkaiaanser moet het echt niet worden. Even dit nog meegeven, ik weeg zelf maar 68kg, voor 1.8m, nat gewogen en doe redelijk wat suiker in mijn koffie en op mijn pannenkoeken. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 oktober 2016 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem op ijskreem en wafels. + slagroom natuurlijk. Dat doet gewoon niks, behalve dat uw eten veel lekkerder is. En je hebt er wat energie van. Alhoewel dat ook overdreven is.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je wil verdikken, drink light en ga naar de fastfood.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel gefrituurde kippenbillen eten ze daar. Tonnen. En cola's met liters tegelijk. Die worden daar zelfs vetter terwijl ze 8 uur per dag op hun fitness toestel staan te zweten.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of minstens drie maal per week langs het frituur, alzo sprak de echtgenoot van onze minister van volksgezondheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vet op zich is niet slecht, neem bvb. avocado's, noten, vis... dat is geen probleem voor het lichaam, transvetten daarentegen... |
|
![]() |
![]() |