![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Enkele vragen aan mensen die al gestopt zijn.
Is het normaal te transpireren? Uit uw vel willen springen? Energie stoten te krijgen? Draaierig worden? Hoofdpijn krijgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() concentratie problemen krijgen...
Wat is dat niet normaal? Ik heb het nog nooit zo erg gehad als nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is idd niet normaal, mss ligt het aan die ecigarette, dat dampen is niet echt gezond, zitten nogal wat toxische stoffen in waar ze van bij aanvang niet dachten dat het kwaad kon, maar het zou kankerverwekkend zijn, dus toch mee oppassen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk het positief: er is veel kans dat ge definitief en finaal zult gestopt zijn, kortelings.
Ik kan me natuurlijk vergissen.
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shit zweten staat er niet bij. Fuck, ik moet ook stoppen met de ecigarette ofwa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Euhmmmmmmmmmm ....
Het is gehalveerd. Maar ik drink veel energy drankskes.... In november is het een volledige maand uitsluitend water. 's Ochtends met een halve citroen om de lever te reinigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ging veel wandelen, ik wandelde uren per dag ik kwam soms thuis zetten me voor de computer en 5 minuten later had ik al terug mijn jas aan en was ik terug op de wandel. Bezig blijven alles doen om bezig te blijven als is het een stuk in uw oor drinken, als je voor je scherm gaat ziiten zonder alternatief ga je roken omdat je het nu eenmaal gewoon bent te roken voor het scherm en de mens een gewoonte dier is. Gewoon al het mogelijke doen om de trigger momenten te ontwijken, bv. na je eten niet ff gaan zitten maar direct afwassen en na die afwas het stof afnemen of zo want als je gaat zitten rook je. Gewoon je leven omgooien en afzien maar na een maand of drie valt je leven terug in zijn plooi. Den Hoomer weet waarover hij spreekt. PS Verwittig je dierbaren dat ze ofwel je moeten vermijden of hun olifantenvel aantrekken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Stoppen met E-sigaret en ook met vie vuiligheid die men energy drankjes noemt, je gaat energie over hebben binnen een paar uren zonder dien brol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt voor uw adviezen, wij zijn idd een gewoonte dier en het zweten is hier serieus. Ik heb mij al een voetenbad genomen en zakdoekskes nat gedept op mijn voorhoofd. BTW: DRIE MAAND?!?!? Hoomer, mijn geest is wellicht niet zo sterk ontwikkeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De volgende stap is mijn internetverslaving. In november stop ik met ongezonde drankjes. Tussen ons gezegd? Zonder Ecigarette had ik nooit zo ver gekomen in mijn project. Het is 95% gezonder en die capsules zonder nicotine zijn tot 100% gezonder. De schadelijkheid van een Ecigarette is niet bewezen of tegen bewezen. Het is daarvoor te nieuw, maar verdampen is sowieso beter dan roken. Afbouwen Hoomer, anders loop ik muren op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
citroen is eerlijk gezegd af te raden - wat men ook moge beweren,... (net als cola vreet het in), ik gebruik het om de badkamer schoon te maken dus je kan je inbeelden wat het met de binnenkant doet... de lever reinigt zich sowieso vanzelf..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
De keuze ligt bij u hoor. Als ik morgen terug moest gaan roken, dan weet ik dat ik nooit meer stop, ik leg die weg geen tweemaal af. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen energy drank doet mij geen goed, maar dat was goedkoop lol. Kraantjeswater nog goedkoper dus.... Ik kan niet doseren Bem, mijn natuur is verslavingsgevoelig en ik ga daar niet meer aan toegeven. Ik hou enigszins van mijn natuur, maar ze vereist een sterke nurture. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is de simpele regel die stelt dat men enkel kan stoppen door te stoppen. Plaatsvervangende verslavingen zijn niet nodig, je kan evengoed blijven roken dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet de nicotine die kankerverwekkend is maar al die vetzakkerij dat ze erbij doen om het extra verslavend te maken. Ze zouden die chemische stoffen verboden moeten maken. Ik walg van chemische stoffen in het lichaam nemen. Tenzij het medisch noodzakelijk is. |
|
![]() |
![]() |