![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() titel: Vuye en Wouters lanceren nieuw project
Het Vlaams Duo houdt zichzelf in de actualiteit. Voor mij betekent dat een tweede zweep(bijna)partij. Niet zo ranzig als de oudste zweep, en zeker en vast veel intellectueler. Benieuwd hoe ze verder gaan stemmen. Heeft iemand weet hoe ze gestemd hebben bij voor de begroting ? link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20161020_02529526 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Bron: https://vuyewouters.be/ Het logo van de afgescheurde fractieleden lijkt me meer voor een oldtimerclub van VW fanaten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 oktober 2016 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke en interessante website
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom insinueer jij dat er iets mis zou zijn met een VW oldtimerclub ? Heb jij iets tegen VW ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Koester zwakte,belast sterkte.... Inderdaad,ook deze "centrumrechtse regering",die opgescheept zit met haar CD&V onderzeeer,begint zo te doen..... Ondertussen ook eens V&V wat volgen.....Tenslotte moeten nzij,in ruil voor hun wedde van "vertegenwoordigers des volkes" en zo toch IETS doen... Laatst gewijzigd door kelt : 23 oktober 2016 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was onder communistisch bewind, dat verscheidene landen wagentjes kenden als de Trabant en andere. Het zijn Westerse landen waar gewone arbeiders zich fatsoenlijke wagens kunnen permitteren. Met jouw dromen, keren we gegarandeerd terug naar die onzalige Oost-Europese toestanden. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuye en Veerle genieten nu van de bijna automatische interesse van de pers. Maar dat gaat niet blijven duren... Kleintjes zijn maar interessant als ze naast veel decibels ook wat echte beschadiging kunnen veroorzaken. En dan komt ons olijke duo al snel voor de keuze : gaan we N-VA beschadigen of net niet ?
In het tweede geval, gaan ze op termijn wat minder aandacht capteren in de pers maar is een heropname voor 2019 en een goede plaats op de lijst a priori niet onmogelijk. Want het lijkt me een illusie dat die 2 noch geen plan hebben over wat ze in 2019 willen. Zonder partij en zonder goede plaats op een lijst eindigt hun verhaal automatisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef hen wel 99.99 procent kans om geregeld als expert in hun materie te blijven opduiken in de media. Zeker de VVB zal daar actief aan meewerken. En niet vergeten: een flink deel van de nva-kopstukken is vvb. Dus, zoals al gezegd, een apart soort zweep-geval. Geen zweeppartij, maar toch een kiezeltje onder de voetzool. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dag Hendrik, dag Veerle. |
|
![]() |
![]() |