![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik overweeg een lijstje te maken van te boycotten winkels (zoals Torfs, Dreamland...).
Wat spookt er door jullie hoofden?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is goed gas geven met de auto; 200km/h met wat Johnny-muziek. Oei, dat is illegaal...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er mag zoveel niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seks
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nagenieten van de pijpbeurt van daarnet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het ging zo slecht. Ik ging in vrije val en schreef op amper 40 dagen een boek van bijna 200 pagina's in boekvorm.
Toen ging het beter en hoe beter het gaat, te meer ik onzeker word. Een writersblock dringt zich aan. Dat spookt door mijn geest. Niets hebben om over te schrijven. Dan denk ik eraan om nieuwe draadjes aan te maken omdat er iets ontbreekt in Godsdienst en levensovertuigingen. Ik denk aan mijn nieuwe theorie over de evolutietheorie. Maar het doet mij wel deugd zonder internet te kunnen. Veel de levenservaring opgezocht en uit mijn hoofd geleefd. Ik denk al veel minder dan afgelopen maanden. Veel meer rust in het hoofd. Laatst gewijzigd door Peche : 12 november 2016 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Is het te koud om de Blijde Boodschap te gaan verkondigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De ware heilige boodschap is er ook in de winter, ook wat betreft de ware evolutietheorie.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() je hebt jezelf een beurt gegeven ?
![]()