![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.msn.com/nl-be/entertainme...cid=spartandhp
Of is het iets anders? Hij hield uit naar Clinton, Jay Z en Beyonce. Mess with the bull, the horn is what you get. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die is van nature zo.
En ik denk niet dat er iets mis is aan het uithalen naar desbetreffende personen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Neen, maar zoiets heeft gevolgen.
Jay Z heeft een pact met de duivel en staat hoger op de ladder dan Kanye me dunkt. Kanye is even naar de essentie herleid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah ge bedoelt samenzwerings-paranoide...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KW ging toch voor president binnenkort? Eerst even zijn eigen probleempjes oplossen denk ik dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, daar is hij ook al volop mee bezig.
Gezien hoe Trump het haalde met uithalen naar Jan en alleman en uitspraken waar ieder normaal mens de wenkbrauwen van gaat fronsen? Kanye trekt dat gewoon op tot the next level. Zijn tegenkandidaat zit nu al te bibberen. Strak plan zou ik zo zeggen ware het niet dat ik dit typ.