![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanavond om 22u50 op Canvas:
![]() ![]() Documentaire van Renée Althammer (RBB, 2003) over een aantal onbestrafte gruweldaden die door de SS zijn begaan in Italië aan het einde van de Tweede Wereldoorlog. Gevangen genomen weerstanders werden zonder vorm van proces vermoord, hele dorpen werden platgebrand, vrouwen en kinderen meedogenloos afgeslacht. Vreemd genoeg bleven veel van deze misdaden ongestraft. Renée Althammer reconstrueert deze duistere periode aan de hand van het verhaal van Friedrich Engel, een voormalig SS-officier, die de dood van 246 mensen op zijn geweten heeft. De Duitse justitie bleek niet in staat om Friedrich Engel op te sporen. De makers van deze documentaire slagen daar wel in: de heer Engel staat gewoon in het telefoonboek van zijn geboortestad en blijkt zelfs bereid tot een interview.
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bedankt thePiano, het wordt vast weer een kwaliteits-reportage.
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik erg geïnteresseerd ben in WOII. Waarschijnlijk zal je dat wel linken met mijn politieke voorkeur. Nuja men slaat dikwijls de bal mis. Ik heb namelijk geen duiste sympathieën. Ik ben Vlaming, en de vlaamse waarden en normen behouden, daar ga ik voor. En daar is voor Hitler in mijn geval geen plaats
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K ga ook kijken,
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 9 november 2004 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Excuses aan thePiano.... ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijven stigmatiseren, blijven herhalen, aanzetten tot naar bepaalde programma's te luisteren of te kijken... een gevaarlijk spelleke !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga vanavond ook kijken en hoewel ik een Flamingant ben - en dus wordt ik graag door Yann en andere BUB'ers met Nazi's gelinkt - ben ik dit niet! Maar ik heb inderdaad wel interesse in WO2.
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() ik heb ook veel interesse in WOI en WOII
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() zeikstralen
trouwens die facinatie voor Nazis van d etokkelaar is ziekelijk
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hmm alles wat vlaams is, is volgens hen nazi ![]() wat onjuist is, nuja alles wat belgisch is, is Waals ![]() en dat klopt
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
geniet van je glasje aldi-champagne ![]() nuja feliciteer jij me maar als we de volgende verkiezingen weer winnen. Met excuses kom ik zelden, en in dit geval zeker niet.
![]() |