![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A French Mayor will be tried on hate charges for complaining about the fact that white Christians are being replaced with foreign born Muslims in his town. Robert Menard, an ally of Marine Le Pen’s National Front party, said that the number of Muslims in his city was a “problem”. “In a class in the city centre in my town, 91 percent of the children are Muslims. Obviously, this is a problem. There are limits to tolerance,” Menard told French news channel LCI back in September. Franse burgemeester onder vuur, 91% van de kindjes zijn mussssislim... 91%. Laatst gewijzigd door zonbron : 23 december 2016 om 06:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer een censuurproces door de linkse fascisten het 'anti-racistisch' etablissement, om de uiting van zorgelijke feiten de mond te snoeren.
Ik denk dat het FN door het dak zal gaan, bij de volgende élection présidentielle. Méér van dat, dus. ![]()
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kerstboodschap: Geen kerstboom, maar schandpaal voor politiek correcte prof met een witte genocide-wens
![]() ![]() From Drexel University:http://www.informationliberation.com/?id=56030 Laatst gewijzigd door zonbron : 27 december 2016 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Elke pretentieuze zich onaantastbaar wanende blaas van het establishment die zich te buiten gaat aan anti-blanke uitspraken moet aan de virtuele schandpaal genageld worden. Zijn carrière en zijn sociaal leven moeten om zeep zijn. Hij moet voelen dat de tijden veranderd zijn. Dat hij in de minderheid is en wij in de meerderheid. Zij moeten bang worden voor ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
De univ gaat nog 'n gesprekje voeren met die judas.., ach, hoe verdraagzaam alweer..., behalve wanneer 'm in de plaats van 'white', black/muslim/jew zou geschreven hebben, dan hing 'm nu al aan de publieke schandpaal met z'n C4 op z'n kop gepunaised. Nu gaan ze 'r nog 's mee babbelen... Soit, dit lijstje van politiek-correcten oikofobe nestkakkers mag er ook aan toegevoegd worden, kwestie van te weten wie de échte incrowd-vijanden zijn van de blanke bevolking: http://forum.politics.be/showpost.ph...72&postcount=1 http://whitegenocideproject.com/what-anti-whites-say/ Nog 'n rondje verdraagzaamheid, iemand ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 december 2016 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Al die strijdende partijen in Syrië zijn niet bepaald "vrienden" van elkaar. En de reden waarom : kleine verschillen in hun godsdienstige overtuiging... Neem een land als Turkije, aanslagen her en der maar hun Turkse identiteit gaat boven alles. Iets wat men hier, vooral in Be mist totdat de influx en geboortes van allochtonen dusdanig groot wordt. Bij sommigen doet dat de stoppen een beetje doorslaan... Ik denk dat één en ander (speciaal dan de "zelf-aversie) te verklaren valt door de (bij ons dan) generaties lange katholieke indoctrinatie. Met mijn Turkse en Marokkaanse buren zie ik al hetzelfde gebeuren: zeggen tegen me de één van de andere dat die andere geen goeie moslim is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
English will do, thank you very much. Een used engelstalig paperbackje zal dan wss ook goedkoper zijn (kindle 1 US$). Heb het in mijn wenslijst gezet... de paperback versie uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Akkoord, maar wij vrezen de vrije meningsuiting niet, noch de oikofobe nestbevuilende meute. Meer zelfs, ik wacht geduldig op de mening terzake van onze eigen oikofobe mondige forumgenoten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal Jvdb niet graag horen. Verder merk ik op dat ik zowel van katholieke als vrijzinnige indoctrinatie heb mogen genieten. Beiden kregen van mij eenzelfde behandeling, nl. 'ik zal in alle eer en geweten zelf wel beslissen'. Zelf-aversie is me dan ook totaal onbekend. Ik kan uiteraard enkel en alleen voor mezelf beslissen en niet voor de voorgaande en/of de huidige generaties. Terzijde: Merkel zou streng gelovig zijn, mss valt mevrouw binnen de beschreven groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Shaun of the dead https://www.youtube.com/watch?v=W4tVH7BPb-Q Welcome to my pub! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
|
![]() Citaat:
Zal dan ook wel ’n kleine moeite zijn, om die ‘kleine verschillen’ ginder glad te strijken, quoi. Citaat:
Ik heb geen nationalisme vandoen om te beseffen, dat de ‘identificatie’ met onze humanistische waarden zwaar onder druk gezet wordt, door een influx van archaïsche ‘waarden’, die frontaal botsen met de westerse en die dan ook nog eens demografischgewijs zie aangroeien. Dit demografische feit als een dwingend maatschappelijk probleem benoemen, is dus niet gelijk aan ‘de stoppen een beetje doorslaan’, verre van. Citaat:
En weet je, in de jaren stillekes was het de kerk die met de politiek en het grootkapitaal collaboreerde, om het plebs nederig te houden. Vandaag zien we dit zelfde trivium weerom continentaal samenspannen, om de landen van Europa te overspoelen met miljoenen immigranten/vluchtelingen, lees: goedkoop werkvolk/kiesvee. De respectievelijke voordelen hiervan zijn voor hén die die machtsinstituten bevolken, de rest is voor ons. Citaat:
De enige écht ‘goede moslim’ is er ene die alvast niét de islam aanhangt, want zelfs aan de meest ‘gematigde’ Mohammed en Fatima, zou ik m’n kinderen niet ’n weekje of wat willen toevertrouwen, geen dag, nog zelfs geen minuut. Jij wel ?
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door orfeus5412 : 28 december 2016 om 02:04. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De meerderheid van de niet-werkende vreemdelingen, dienen dan om op termijn de blanke bevolking te molesteren, interraciaal te verbruinen en hun zgn ‘recht op sharia’ door te drukken. Twee vliegen in één zionistisch/cultuurmarxistische klap dus. Maar het is nog lang niet gedaan, zie hier de vooruitzichten voor 2017 van wat Europa nog te wachten staat: 1/12/16 Angela Merkel: "Aantal vluchtelingen in Duitsland wordt niet geplafonneerd" “Duitsland zal geen limiet stellen op het aantal vluchtelingen dat het land opvangt. Dat heeft bondskanselier Angela Merkel gezegd tijdens een partijconferentie in Münster, zo melden Duitse media.” http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...fonneerd.dhtml En de door de EU gefaciliteerde demografisch-culturele genocide op witmans, is dus nog niet eens op kruissnelheid gekomen. Citaat:
Citaat:
![]()
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 28 december 2016 om 17:35. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tenzij natuurlijk dat hier nog een veel grotere machinatie achter zit maar als dat zo is zal dat wel niet in het tv journaal komen. Het enige wat ik kan bedenken is de enorme economische opmars van China. Dat dat de reden is om gewoon "meer volk" te hebben. Maar ben ntl geen economist. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() http://deredactie.be/permalink/1.2855724
Citaat:
|