Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2016, 06:06   #1
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard De Grote Witmans Genocide: deeltje II

A French Mayor will be tried on hate charges for complaining about the fact that white Christians are being replaced with foreign born Muslims in his town.
Robert Menard, an ally of Marine Le Pen’s National Front party, said that the number of Muslims in his city was a “problem”.
“In a class in the city centre in my town, 91 percent of the children are Muslims. Obviously, this is a problem. There are limits to tolerance,” Menard told French news channel LCI back in September.

Franse burgemeester onder vuur, 91% van de kindjes zijn mussssislim...

91%.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 23 december 2016 om 06:30.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2016, 06:09   #2
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.france24.com/en/20161222-...ate=2016-12-22
HIER
Oud 23 december 2016, 06:13   #3
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.thelocal.fr/20161222/fren...s-is-a-problem
HIER
Oud 23 december 2016, 17:20   #4
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Weer een censuurproces door de linkse fascisten het 'anti-racistisch' etablissement, om de uiting van zorgelijke feiten de mond te snoeren.
Ik denk dat het FN door het dak zal gaan, bij de volgende élection présidentielle.
Méér van dat, dus.
Oud 23 december 2016, 17:36   #5
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

A French Mayor will be tried on hate charges for complaining about the fact that white Christians are being replaced with foreign born Muslims in his town.
Robert Menard, an ally of Marine Le Pen’s National Front party, said that the number of Muslims in his city was a “problem”.
“In a class in the city centre in my town, 91 percent of the children are Muslims. Obviously, this is a problem. There are limits to tolerance,” Menard told French news channel LCI back in September.

91%.
Islam zou eigenlijk moeten erkend worden als een gevaarlijke sekte, maar omdat er zoveel moslims zijn is de moed er niet om dit wettelijk te maken.
Oud 27 december 2016, 13:57   #6
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kerstboodschap: Geen kerstboom, maar schandpaal voor politiek correcte prof met een witte genocide-wens

From Drexel University:

Drexel became aware today of Associate Professor George Ciccariello-Maher's inflammatory tweet, which was posted on his personal Twitter account on Dec. 24, 2016. While the University recognizes the right of its faculty to freely express their thoughts and opinions in public debate, Professor Ciccariello-Maher's comments are utterly reprehensible, deeply disturbing, and do not in any way reflect the values of the University.

The University is taking this situation very seriously. We contacted Ciccariello-Maher today to arrange a meeting to discuss this matter in detail.
http://www.informationliberation.com/?id=56030
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 december 2016 om 14:00.
Oud 27 december 2016, 14:29   #7
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kerstboodschap: Geen kerstboom, maar schandpaal voor politiek correcte prof met een witte genocide-wens

From Drexel University:

Drexel became aware today of Associate Professor George Ciccariello-Maher's inflammatory tweet, which was posted on his personal Twitter account on Dec. 24, 2016. While the University recognizes the right of its faculty to freely express their thoughts and opinions in public debate, Professor Ciccariello-Maher's comments are utterly reprehensible, deeply disturbing, and do not in any way reflect the values of the University.

The University is taking this situation very seriously. We contacted Ciccariello-Maher today to arrange a meeting to discuss this matter in detail.
Mooi zo.
Elke pretentieuze zich onaantastbaar wanende blaas van het establishment die zich te buiten gaat aan anti-blanke uitspraken moet aan de virtuele schandpaal genageld worden.
Zijn carrière en zijn sociaal leven moeten om zeep zijn.
Hij moet voelen dat de tijden veranderd zijn. Dat hij in de minderheid is en wij in de meerderheid.
Zij moeten bang worden voor ons.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2016, 14:41   #8
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

91%.
Vanuit dat oogpunt moet je eens de roman van Chesterton lezen: "The Flying Inn". Ook in het Nederlands wel nog te verkrijgen ("De Vliegende Herberg").
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2016, 15:44   #9
Diego Raga

Standaard

Citaat:

From Drexel University:

Of hoe de cultuurmarxistische doctrine zichtbaar leidt tot zelfhaat, gedegenereerde overlevingsdrang tot regelrechte doodswensen toe.

De univ gaat nog 'n gesprekje voeren met die judas.., ach, hoe verdraagzaam alweer..., behalve wanneer 'm in de plaats van 'white', black/muslim/jew zou geschreven hebben, dan hing 'm nu al aan de publieke schandpaal met z'n C4 op z'n kop gepunaised.
Nu gaan ze 'r nog 's mee babbelen...

Soit, dit lijstje van politiek-correcten oikofobe nestkakkers mag er ook aan toegevoegd worden, kwestie van te weten wie de échte incrowd-vijanden zijn van de blanke bevolking:

http://forum.politics.be/showpost.ph...72&postcount=1

http://whitegenocideproject.com/what-anti-whites-say/

Nog 'n rondje verdraagzaamheid, iemand ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 december 2016 om 15:49.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2016, 19:26   #10
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Of hoe de cultuurmarxistische doctrine zichtbaar leidt tot zelfhaat, gedegenereerde overlevingsdrang tot regelrechte doodswensen toe.

De univ gaat nog 'n gesprekje voeren met die judas.., ach, hoe verdraagzaam alweer..., behalve wanneer 'm in de plaats van 'white', black/muslim/jew zou geschreven hebben, dan hing 'm nu al aan de publieke schandpaal met z'n C4 op z'n kop gepunaised.

Soit, dit lijstje van politiek-correcten oikofobe nestkakkers mag er ook aan toegevoegd worden, kwestie van te weten wie de échte incrowd-vijanden zijn van de blanke bevolking:

Diego, die zelfhaat zit er toch ook ingebakken bij de moslims dacht ik (zie http://forum.politics.be/showthread....04#post8329404).
Al die strijdende partijen in Syrië zijn niet bepaald "vrienden" van elkaar.
En de reden waarom : kleine verschillen in hun godsdienstige overtuiging...

Neem een land als Turkije, aanslagen her en der maar hun Turkse identiteit gaat boven alles. Iets wat men hier, vooral in Be mist totdat de influx en geboortes van allochtonen dusdanig groot wordt. Bij sommigen doet dat de stoppen een beetje doorslaan...
Ik denk dat één en ander (speciaal dan de "zelf-aversie) te verklaren valt door de (bij ons dan) generaties lange katholieke indoctrinatie.

Met mijn Turkse en Marokkaanse buren zie ik al hetzelfde gebeuren: zeggen tegen me de één van de andere dat die andere geen goeie moslim is...
orfeus5412 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2016, 19:29   #11
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Vanuit dat oogpunt moet je eens de roman van Chesterton lezen: "The Flying Inn". Ook in het Nederlands wel nog te verkrijgen ("De Vliegende Herberg").
Lijkt me idd een zeer interessant boek. Bedankt voor de leestip.

English will do, thank you very much. Een used engelstalig paperbackje zal dan wss ook goedkoper zijn (kindle 1 US$). Heb het in mijn wenslijst gezet... de paperback versie uiteraard.
HIER
Oud 27 december 2016, 19:41   #12
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Akkoord, maar wij vrezen de vrije meningsuiting niet, noch de oikofobe nestbevuilende meute.

Meer zelfs, ik wacht geduldig op de mening terzake van onze eigen oikofobe mondige forumgenoten.
HIER
Oud 27 december 2016, 19:52   #13
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Diego, die zelfhaat zit er toch ook ingebakken bij de moslims dacht ik (zie http://forum.politics.be/showthread....04#post8329404).

Neem een land als Turkije, aanslagen her en der maar hun Turkse identiteit gaat boven alles. Iets wat men hier, vooral in Be mist totdat de influx en geboortes van allochtonen dusdanig groot wordt. Bij sommigen doet dat de stoppen een beetje doorslaan...
Ik denk dat één en ander (speciaal dan de "zelf-aversie) te verklaren valt door de (bij ons dan) generaties lange katholieke indoctrinatie.

Met mijn Turkse en Marokkaanse buren zie ik al hetzelfde gebeuren: zeggen tegen me de één van de andere dat die andere geen goeie moslim is...

Dat zal Jvdb niet graag horen.

Verder merk ik op dat ik zowel van katholieke als vrijzinnige indoctrinatie heb mogen genieten. Beiden kregen van mij eenzelfde behandeling, nl. 'ik zal in alle eer en geweten zelf wel beslissen'. Zelf-aversie is me dan ook totaal onbekend. Ik kan uiteraard enkel en alleen voor mezelf beslissen en niet voor de voorgaande en/of de huidige generaties.

Terzijde: Merkel zou streng gelovig zijn, mss valt mevrouw binnen de beschreven groep.
HIER
Oud 27 december 2016, 20:04   #14
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lijkt me idd een zeer interessant boek. Bedankt voor de leestip.

English will do, thank you very much. Een used engelstalig paperbackje zal dan wss ook goedkoper zijn (kindle 1 US$). Heb het in mijn wenslijst gezet... de paperback versie uiteraard.
Terzijde. Deed me ook aan volgende terugdenken...

Shaun of the dead
https://www.youtube.com/watch?v=W4tVH7BPb-Q

Welcome to my pub!
HIER
Oud 27 december 2016, 20:29   #15
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Mooi zo, die oikofobische intellectuelen kunnen daar dan hand in hand de diversiteit bezingen, die ze ons hier via onderwijs en media in de strot duwen.
Zal dan ook wel ’n kleine moeite zijn, om die ‘kleine verschillen’ ginder glad te strijken, quoi.
Citaat:
Gemis aan identiteit ?
Ik heb geen nationalisme vandoen om te beseffen, dat de ‘identificatie’ met onze humanistische waarden zwaar onder druk gezet wordt, door een influx van archaïsche ‘waarden’, die frontaal botsen met de westerse en die dan ook nog eens demografischgewijs zie aangroeien.

Dit demografische feit als een dwingend maatschappelijk probleem benoemen, is dus niet gelijk aan ‘de stoppen een beetje doorslaan’, verre van.
Citaat:
Ja, vooral het telkens weer de andere wang aanbieden, getuigt van de hedendaagse zwaar doorgeslagen ‘tolerantie/verdraagzaamheid’, tgo de masculiene opvattingen van die archaïsche immigranten.
En weet je, in de jaren stillekes was het de kerk die met de politiek en het grootkapitaal collaboreerde, om het plebs nederig te houden.
Vandaag zien we dit zelfde trivium weerom continentaal samenspannen, om de landen van Europa te overspoelen met miljoenen immigranten/vluchtelingen, lees: goedkoop werkvolk/kiesvee.
De respectievelijke voordelen hiervan zijn voor hén die die machtsinstituten bevolken, de rest is voor ons.
Citaat:
Haha, om zichzelf bij jou – als ongelovige/dhimmie – dan als een ‘goede moslim’ te profileren, wsl, en samen met die ander op vrijdag broederlijk naast elkaar zit in de moskee, gniffelend omwille van die geslaagde takkya op jou.
De enige écht ‘goede moslim’ is er ene die alvast niét de islam aanhangt, want zelfs aan de meest ‘gematigde’ Mohammed en Fatima, zou ik m’n kinderen niet ’n weekje of wat willen toevertrouwen, geen dag, nog zelfs geen minuut.
Jij wel ?
Oud 27 december 2016, 20:51   #16
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De tweets van de witte genocide prof zijn ondertussen niet langer publiek toegangkelijk.

HIER
Oud 28 december 2016, 02:01   #17
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Mooi zo, die oikofobische intellectuelen kunnen daar dan hand in hand de diversiteit bezingen, die ze ons hier via onderwijs en media in de strot duwen.
Zal dan ook wel ’n kleine moeite zijn, om die ‘kleine verschillen’ ginder glad te strijken, quoi.
Citaat:
Gemis aan identiteit ?
Ik heb geen nationalisme vandoen om te beseffen, dat de ‘identificatie’ met onze humanistische waarden zwaar onder druk gezet wordt, door een influx van archaïsche ‘waarden’, die frontaal botsen met de westerse en die dan ook nog eens demografischgewijs zie aangroeien.
Ik ook niet

Citaat:
Dit demografische feit als een dwingend maatschappelijk probleem benoemen, is dus niet gelijk aan ‘de stoppen een beetje doorslaan’, verre van.
Stoppen doorslaan bij sommige politiekers/gezagsdragers/poco-pers... bedoelde ik

Citaat:
Ja, vooral het telkens weer de andere wang aanbieden, getuigt van de hedendaagse zwaar doorgeslagen ‘tolerantie/verdraagzaamheid’, tgo de masculiene opvattingen van die archaïsche immigranten.
En weet je, in de jaren stillekes was het de kerk die met de politiek en het grootkapitaal collaboreerde, om het plebs nederig te houden.
Vandaag zien we dit zelfde trivium weerom continentaal samenspannen, om de landen van Europa te overspoelen met miljoenen immigranten/vluchtelingen, lees: goedkoop werkvolk/kiesvee.
De respectievelijke voordelen hiervan zijn voor hén die die machtsinstituten bevolken, de rest is voor ons.
Goedkoop werkvolk, waar gaan ze die allemaal tewerk stellen ???

Citaat:
Haha, om zichzelf bij jou – als ongelovige/dhimmie – dan als een ‘goede moslim’ te profileren, wsl, en samen met die ander op vrijdag broederlijk naast elkaar zit in de moskee, gniffelend omwille van die geslaagde takkya op jou.
Volledigheidshalve: de ene is Turk, andere Marokkaan en twijfel eraan of die laatste naar de moskee gaat; is getrouwd met een autochtoonse Belgische en hebben 2 kinderen (zoon leert voor imam...). "Interbreeding" is nu net dat stapje te ver voor mij....

Citaat:
De enige écht ‘goede moslim’ is er ene die alvast niét de islam aanhangt, want zelfs aan de meest ‘gematigde’ Mohammed en Fatima, zou ik m’n kinderen niet ’n weekje of wat willen toevertrouwen, geen dag, nog zelfs geen minuut.
Jij wel ?
Nee, maar heb ook geen kids.

Laatst gewijzigd door orfeus5412 : 28 december 2016 om 02:04.
Oud 28 december 2016, 17:33   #18
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Stoppen doorslaan bij sommige politiekers/gezagsdragers/poco-pers... bedoelde ik
Ok.
Citaat:
Goedkoop werkvolk, waar gaan ze die allemaal tewerk stellen ???
Daar waar ze volk voor vinden, om tegen 8-9 €/hr klotejobs uit te voeren of met nep-zelfstandigheid zwaar onder de prijs te werken van de reguliere firma’s.
De meerderheid van de niet-werkende vreemdelingen, dienen dan om op termijn de blanke bevolking te molesteren, interraciaal te verbruinen en hun zgn ‘recht op sharia’ door te drukken.
Twee vliegen in één zionistisch/cultuurmarxistische klap dus.

Maar het is nog lang niet gedaan, zie hier de vooruitzichten voor 2017 van wat Europa nog te wachten staat:

1/12/16

Angela Merkel: "Aantal vluchtelingen in Duitsland wordt niet geplafonneerd"

“Duitsland zal geen limiet stellen op het aantal vluchtelingen dat het land opvangt. Dat heeft bondskanselier Angela Merkel gezegd tijdens een partijconferentie in Münster, zo melden Duitse media.”

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...fonneerd.dhtml

En de door de EU gefaciliteerde demografisch-culturele genocide op witmans, is dus nog niet eens op kruissnelheid gekomen.
Citaat:
"Interbreeding" is nu net dat stapje te ver voor mij....
Same here, andersom, mn een Marokkaanse of Turkse vrouw die met een blanke niet-moslim trouwt, is sociaal ook wenselijker dan andersom, hier toch.
Citaat:
Nee, maar heb ook geen kids.
Het zouden ook kleine zusjes/broertjes kunnen zijn, maar goed, je hoeft dus zelf geen kinderen te hebben, om de dingen klaar te zien.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 28 december 2016 om 17:35.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2016, 18:16   #19
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ok.

Daar waar ze volk voor vinden, om tegen 8-9 €/hr klotejobs uit te voeren of met nep-zelfstandigheid zwaar onder de prijs te werken van de reguliere firma’s.
Dat heb ik al gezien ja, ik bedoel zelfstandig renovatie bedrijfje dat bij buurman (Koerden) zijn woning komt renoveren en betaald wordt in contanten (aan de overzijde vd straat)...

Citaat:
Maar het is nog lang niet gedaan, zie hier de vooruitzichten voor 2017 van wat Europa nog te wachten staat:
En de door de EU gefaciliteerde demografisch-culturele genocide op witmans, is dus nog niet eens op kruissnelheid gekomen.
Begrijp dat niet; ze hebben allemaal schrik van Lepen, Wilders... en men kijkt toch ook naar de peilingen. En er is de Brexit.
Tenzij natuurlijk dat hier nog een veel grotere machinatie achter zit maar als dat zo is zal dat wel niet in het tv journaal komen.

Het enige wat ik kan bedenken is de enorme economische opmars van China. Dat dat de reden is om gewoon "meer volk" te hebben. Maar ben ntl geen economist.

Citaat:
Same here, andersom, mn een Marokkaanse of Turkse vrouw die met een blanke niet-moslim trouwt, is sociaal ook wenselijker dan andersom, hier toch.
Is allemaal de vraag hoe die kindjes worden grootgebracht, als Moslim waarschijnlijk.... Dat is de reden waarom ik tegen interbreeding ben : als je in een geloof opgevoed bent blijft daar altijd "iets" van hangen, je raakt dat niet zomaar kwijt. Ik denk dat er een aantal geradicaliseerden van nu daar juist door geradicaliseerd zijn. De westerse libertijnse manier van leven waar zij, ondanks vd de derde generatie zijnde, niet mee weg weten en dan maar naar de "goeie ouwe" leer gaan.

Citaat:
Het zouden ook kleine zusjes/broertjes kunnen zijn, 
Mijn jongste broertje Diego, is bijna 60....
Oud 28 december 2016, 20:16   #20
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

http://deredactie.be/permalink/1.2855724
Citaat:
...Dit jaar kwamen er ook een recordaantal migranten toe in Duitsland. 890.000 asielzoekers zijn geregistreerd. Recent verklaarde de Duitse overheid dat ze meer vluchtelingen zal terugsturen naar hun land van herkomst. Dat doen ze nadat het huidige immigratiebeleid van Angela Merkel veel kritiek heeft gekregen. De Duitse bondskanselier ligt vooral sinds de aanslag op de Berlijnse kerstmarkt erg onder vuur. De hoofdverdachte van die aanslag is namelijk een Tunesische migrant.

Compensatie

Vrijwillig vertrekken heeft ook voordelen voor migranten. Ze worden 's nachts niet opgesloten door de politie, wat wel het geval is met mensen die het land worden uitgezet. En wie kiest voor de vrijwillige weg, krijgt ook financiële hulp. Hoe sneller migranten vertrekken, hoe hoger ook de vergoeding. Volgens Süddeutsche Zeitung heeft een familie van vijf recht op 4.200 euro, als ze beslissen om te vertrekken voor hun asielaanvraag geweigerd wordt.
Men wordt ongerust lijkt me....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be