![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
1 Miljard staan er te wachten in Afrika om naar Europa over te komen. Ik denk nog steeds dat wij allemaan maar een tijdelijke humanitaire hulp aan de Suriërs aangeboden hebben die er ook al best misbruik vgan weten te maken op huidig ogenblik. Zoals ik al eerder schreef dient men Afrika hermetisch af te sluiten van de EU of het gaat echt niet goedkomen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() De CSU wil de Duitsers vooral een rad voor de ogen draaien.
Wie gelooft die flauwekul nu nog.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan zelfs nog een stapje verder waar ik ze geen ongelijk kan in geven.
CSU: 'Zet Turkse EU-toetreding stop' Dan is het helemaal gedaan met de EU als men de Turken nog gaat toelaten. Nooit doen, zelfs nog niet over nadenken over die hun toetreden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe durven die hare Wir Scheiße Das zo tegen te werken
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |