![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ullingen.dhtml
Natuurlijk wisten we het en de resultaten bevestigen het maar dat de omerta doorbroken wordt is een primeur. Uiteraard zullen wraakgevoelen wel de doorslag gegeven hebben maar hier staat zwart op wit door een insider hoe de kiezer/burger bedrogen wordt.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdomd! Om achterover te vallen! Er zitten er hier toch op dit forum die weten dat de omerta bestaat, enfin toegeven dat ze het weten. Dat die slimmen er zijn wist ik al met zekerheid. Ik maakte mij van in den beginne wel zorgen over het feit hoe het kwam dat die schijnbaar slimme geesten; die toch op de hoogte waren van het politieke reilen en zeilen zoals blijkt uit hun interventies; het vertikten om een draad te openen over aangebrand nieuws. En dan stel je vast dat er wel vermoede capabele mensen in het nieuws zelfs vlug vlug komen vertellen dat we meer vertrouwen moeten hebben. Terwijl het toch een bron is/was die over het aangesneden onderwerp best zweeg in alle talen. Zozo dus; vertrouwen hebben. Daar viel ik nog meer van achterover. Ik heb wel tienmaal met eigen oren moeten trekken om zeker te zijn dat het geen droom was. Want in dit land overtreffen dromen meestal de werkelijkheid. En nu was het omgekeerd. ![]() De tijden gaan terugkeren dat men water in wijn zal veranderen. ![]() En sommigen op dit forum bewijzen door hun handelswijze dat hun woorden niet te vertrouwen zijn. En dat op een forum waar er geen subsidies aan te pas komen. Laatst gewijzigd door werkman : 12 januari 2017 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |