![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De media verwennen ons met een wansmakelijke imitatie van Donald Trump waarmee hij een gehandicapte reporter belachelijk maakte. Zo luidt het, althans.
Uit videobeelden blijkt dat Donald Trump exact die zelfde spastische imitaties deed om zijn politieke tegenstanders te beledigen. Meer dan 10 keer, in onderstaande video ziet u alle tien de verschillende fragmenten. Meryl Streep cries over Donald Trump's spastic imitation Een klein detail dat onze media niet willen berichten. Dat het niet presidentieel is, akkoord. Het getuigt naar mijn mening zelfs van een beperkt IQ. Maar het was geen bewuste poging om iemand uit te lachen met zijn handicap. Een zeer ongelukkig toeval, dat door de media handig gebruikt wordt. ![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 januari 2017 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dus gij vindt het OK dat uw held spastische bewegingen maakt zoals een 5 jarig kind en plein public ?
Die man heeft binnenkort de macht om kernraketten te lanceren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is alles behalve fatsoenlijk, dom.. Hoe je het ook noemen wil. Maar het was GEEN gemene poging om een gehandicapte belachelijk te maken. Maar het wordt wel weer zo gebracht om het volk tegen Trump op te zetten. Ik vind het bijzonder wansmakelijk wat er met onze media aan het gebeuren is. Laatst ook om 19u laten ze beelden zien van iemand die een Russische ambassadeur afknalt, terwijl er kinderen naar de TV kijken. Ze willen shockeren, mensen massaal bang maken en een Trump blijven aanvallen. VTM is het CNN van Vlaanderen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 9 januari 2017 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reactie van Trump op Meryl Streep was ook infantiel. En dat is binnen 10 dagen president.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Die 2 zaken hebben niks met elkaar te maken. Ik wil aangeven dat onze media onfatsoenlijk zijn.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Jij wauwelt je grote idool 1 op 1 na.
Unfair media ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acteurs en zangers moeten leren hun bakkes houden. Op een bepaald moment fantaseren ze zichzelf in een rol. Het is niet omdat er duizenden of miljoenen kloten hun fan zijn dat men zit te wachten wat zij denken. Nul komma nul waarde. Ze worden betaald om te zingen en te acteren niet om te zeveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet jij dan maar ook eens je bakkes houden ? Jij wordt betaald om supermarkten te runnen, niet je gratuite mening te geven..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nader order ben ik niet super enthousiast over Trump geweest maar ik moet kotsen van dat omhooggevallen Hollywood soort die opinies instuderen omdat ze denken dat dit hun een extra imago kan geven. Zoals Robert de Niro die zijn beloning is gaan ontvangen op het witte huis omdat hij wat op Trump heeft gescheten. Pathetisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat willen jullie maar niet snappen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het establishment hem volledig uitbraakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou de filosofische nonsens hierbuiten aub...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KLOPT. De reguliere media verspreidt reeds decennialang regelrechte desinformatie, nemen deel aan elitaire projectjes inzake social enigineering, psyops en crowd control. Heden produceren ze zelfs flauwe misleidende propagandistische afkooksels... zet hebben dus beslist nog enkele streepjes bijgezet.
Kortom, de msm gaat zich aan flarden rijden, net als de zelfmoordverplettervrachtwagenmuzels. Be my guest! Nog even en it will be a lovely day tomorrow... Laatst gewijzigd door zonbron : 10 januari 2017 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |