![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het leger heeft het begrepen: onze grootste vijand is binnenlands.
We genieten internationale roem vanwege ons schitterende sociale stelsel dat er in slaagt hele bevolkingsgroepen in armoede te houden. Het leger doorprikt nu dat ballonnetje. Legerartsen zullen beginnen gratis consultaties en medicatie te verstrekken aan armen die daar anders niet aan toekomen, en ze wintermantels geven. Om de tere magen de barse legerkeuken te besparen zullen gratis maaltijden verstrekt worden door Resto's du Coeur, product van de franse keuken. Hopelijk houden buitenlandse vijanden zich koest tot onze binnenlandse armoede onder controle gebracht is. Laatst gewijzigd door eno2 : 16 november 2004 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() misplaatste ironie, eno2.
er is armoede in ons land. jij zou beter moeten weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen last van armoede, dat zou niet passen in mijn soort soort spiritualiteit.
Dat laat niet staan dat ik de dikhuiden blijf bestoken met ironie waarvan jij de voor de hand liggende dubbele bodem niet schijnt te begrijpen. Wie moeite heeft om met zo goed als niets rond te komen, kan altijd rekenen op mijn sympathie en steun. O ja, het leger deelt ook dekens uit (en de politici de lakens). Dat is misschien beter dan olie-checks. Tenslotte verstoken niet alle armen olie. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 november 2004 om 14:43. |
![]() |
![]() |