![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Banneling
|
![]() Rapport van Equality Now
http://www.equalitynow.org/ Citaat:
Citaat:
Citaat:
We komen er niet goed uit in de internationale pers met vrouwendag..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Juristen moeten maar beoordelen of de studie een poot heeft om op te staan. Ik kan dat ook niet. Wat mij eigenlijk belangrijker lijkt, is de strafmaat. De persoonlijke indruk die ik daarvan heb, is ook niet lovend voor de Belgische justitie (maar dat is, voeg ik er grif aan toe, mijn algemene persoonlijke indruk: te laks). Aan de andere kant kan het een feministische studie zijn die inderdaad haar doel voorbij schoot. Vrouwendag.... Om duidelijk te zijn: voor mij mag het een puur gewelddelict zijn met hogere strafmaat. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 maart 2017 om 00:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me een studie te zijn die er in vliegt zonder voorspel.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om geen nattigheid te voelen, tiens.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat voor mij belangrijk is is het bewijs. En persoonlijk meen ik dat wanneer het om een echtpaar gaat gemakkelijk misbruik gemaakt wordt van dit misdrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misbruik door geweld (ook van twee kanten ...) en van valse beschuldigingen. Hoe twee mensen die blijkbaar ooit verliefd genoeg waren om te gaan samenwonen en kinderen hebben, mekaar zo het bloed van onder de nagels kunnen gaan pesten en mekaar zo vernederen ... ik begrijp dat niet. Ttz ik begrijp het wel: een flink aantal mensen zijn redelijk dierlijk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mensen door het lint gaan, is het wel door verkeerd gelopen passie.... Haat en liefde zijn twee zijden van dezelfde munt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het bewijs is een overweging voor de rechtbank. De strafmaat ook, maar slechts in beperkte mate, dat legt de wetgever op enerzijds en je hebt ook de druk van de (veranderende) maatschappelijke opvattingen over de issue.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is het belangrijkste.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 maart 2017 om 19:10. |
|||