![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilde ik toch even onder de aandacht brengen dat het spammen de laatste tijden weer in stijgende lijn gaat ondanks u zich er naar alle waarschijnlijkheid op uw pc al tegen 'beveiligde.'
Waren het de banken ING, KBC niet die er al slachtoffer van geweest zijn dan is het op huidig ogenblik een SPAM mailtje van de Belfius bank die de ronde doet. Als u de mail bekijkt waar die spam vandaan komt dan valt het zeker op dat die nooit van de bewuste bank afkomstig kan zijn. Met wil u via die mail een nieuwe bankkaart aansmeren. 'Leuk' detail is dat het achtervoegsels steeds [email protected] blijken te zijn wat een oud Telenet achtervoegsel is. De bewuste tekst (van iemand die het voorgehad heeft en mij om tekst en uitleg vroeg) Citaat:
Sla de tekst op en geef die door aan de bewuste bank, uw provider en de Politiediensten. (Tekst, detail en broncode van het bericht) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Gouverneur
|
![]() Ik krijg er ook voortdurend binnen
Ik herken die onmiddellijk aan het taalgebruik. Nochtans zijn ze meestal zeer actueel en voor de rest uiterst geloofwaardig. Het probleem is dat in mijn communicatie met bvb Proximus het taalgebruik nog veel erger stinkt. Bij Proximus werken mensen die mails sturen die zo van Ganese oplichters zouden kunnen komen. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |