![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
Deze week vernam ik op de werkvloer een ABVV verhaaltje
Dewever zou niet in zijn nopjes zijn dat Gilbert - na de start in Antwerpen - de ronde van Vlaanderen heeft gewonnen als Waal Dit is het zoveelste verhaaltje in rij die ABVV “ weeft “ rond Dewever Het begint wat hilarisch te worden , alle verhaaltjes die men al jaren op de werkvloer rondstrooit via het ABVV Het meest hilarische verhaaltje is dat Dewever na “ de slimste mens ter wereld” zou verdwijnen in het niets. De zoveelste mislukte voorspelling …. Of natte droom? Maar vanwaar komen al deze verhaaltjes die bepaalde groepen “ weven “ rond “De wever” ? Ik heb het antwoord gevonden bij de muziekgroep Pink Floyd en hun song “sheep” Schapen hebben een onstuitbaar verlangen om een kudde te vormen en de “blaten” . Om hun kudde vorming te verantwoorden , hebben ze een “boze wolf “ nodig. En als er geen boze wolf is, dat kloppen ze verhaaltjes op tot ze een gezamenlijke boze wolf hebben. Want zonder boze wolf hebben ze geen reden tot bestaan . Met het goed presteren van de Vlaamse regering en stilaan ook de federale regering, is afwachten hoe ze wanhopig gaan zoeken naar een boze wolf om te kudde samen te houden. Want zonder boze wolf verliezen de schaapjes hun persoonlijkheid
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pluspunt voor NVA militanten: er zitten filmliefhebbers tussen
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Terwijl die in Monaco woont om de Belgische BTW te ontduiken. hilarisch Lijkt een beetje als het betogen in Brussel , tegen oa Inbev , met een Jupiler bak in de handen. hilarisch Met de sigaret in de mond ..... voor meer koopkracht
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Staatssecretaris
|
HLN reacties gelezen wat laat Bdw ook de vuile wal in antwerpen to om me te doen an de Ronde van Vlaanderen
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 5 april 2017 om 01:12. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Europees Commissaris
|
Elke drugsverslaafde is welkom in de politiek, net zoals in de wielrennerij.
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Van de planten blijven, Bruno. Postzegels dienen ook niet om aan te likken (buiten om ze op een enveloppe te kleven).
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Staatssecretaris
|
merci Monsieur
|
|
|
#13 |
|
|
Als koersliefhebber heb ik genoten van het nummer van Philippe Gilbert.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is het werkelijk zo moeilijk om u met dat feit te verzoenen? |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk trekt ze meer op de Fabiola, de moeder van Albert en Bauduin.
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een vraag puur uit échte interesse voor het leven van een basismilitant : hoeveel postzegels heb jij eigenlijk moeten likken vooraleer je via de partaai een bescheiden jobke hebt gekregen ?
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Ronde van Vlaanderen is een wedstrijd op wereldniveau. Het is geen Vlaamse kermiskoers. Als een buitenlander beter is, dan wordt hij gevierd als de winnaar ! Afgezien daarvan (herhaal ik) heb ik vastgesteld dat Gilbert, allhoewel in Monaco wonend om niet te moeten bijdragen aan de solidariteit met de Waalse werkloze, beter Vlaams spreekt dan velen in Laeken of in de federale regering. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zijn geliefde ex.vvorst heeft nooit een scheve schaats gereden zoals de geschiedkundige feiten over de vorige ex.vvorsten dat aantonen. Het maakt niet uit op wie Delphine Boël lijkt.Feit is dat haar wettige vader niet Boël heet. En feit is ook dat er, op Boudewijn na, geen énkele Seksen Coburger heeft geleefd die zijn hitsige handen van andere vrouwen dan de hunne kon afhouden.
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De koers kan mij aan mijn reet roesten. Idem of ze gewonnen werd door een Vlaming of Waal. Ik heb er enkel het laatste half uur naar gekeken via de TV en kan alleen maar zeggen dat de overwinning dubbel en dwars verdiend was. Mij maakt geen enkele onbenul, van welke politieke overtuiging ook, wijs dat De Wever een oen is die daar anders over oordeelt dan ik. Wat wél zal kloppen is dat élke Vlaming het liefst een Vlaming een Vlaamse koers zou zien winnen. Zoals Walen liefst een Waal een Waalse wielerklassieker zouden zien winnen. Dat is nu eenmaal de aard van het nationalistische beestje. Een beestje dat overal ter wereld hetzelfde geaard is.
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|