Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2017, 00:52   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard lol, ik prijs mezelf gelukkig f te zijn

Eigenlijk ben ik best tevreden met geen m te zijn. Een man wordt namelijk nog steeds verwacht hoofdzakelijk de kostwinner te zijn, zich financieel in te zetten voor zijn gezin, de beschermer ervan te zijn, kortom, moest ik een jonge man zijn kon ik het met mijn situatie wel schudden denk ik. Als f heb ik tenminste het voordeel van niet zozeer aan bovengenoemde ratrace te moeten voldoen laat staan er aan deel te nemen. Dankje moeder natuur, dankje dat ik gezellig op de bank mag zitten en me niet hoef af te troeven voor peanuts ehehehe
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 01:02   #2
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

daarnaast is het maatschappelijk aanvaard dat ik het even niet zie zitten en m'n beklag doe, als man is dat allemaal toch minder evident, mss daardoor dat er minder zelfmoorden onder f zijn, of vergis ik me?
Oud 5 april 2017, 01:06   #3
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
daarnaast is het maatschappelijk aanvaard dat ik het even niet zie zitten en m'n beklag doe, als man is dat allemaal toch minder evident, mss daardoor dat er minder zelfmoorden onder f zijn, of vergis ik me?
Ach, wel neen. Als een man zegt dat hij zijn eigen van kant maakt meent hij dat ook veel meer. Knop omdraaien; berserk gaan en hij schiet wat lood door zijn kop. Als een vrouw zoiets zegt voel je ook wel ergens aan dat ze het niet volledig meent; paniekvoetbal...
Oud 5 april 2017, 01:06   #4
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ah ja, als ik morgen op straat ga bedelen, zielig doe en wat traantjes laat zal ik 9/10 hulp aangeboden krijgen, ik zie het een man nog niet doen, die zijn ook vaak te trots daarvoor, ja een man zal minder snel om hulp vragen laat staan smeken, zie the power vh vrouwelijke geslacht is het niet fantastisch re-ehehehehe
Oud 5 april 2017, 01:11   #5
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ach, wel neen. Als een man zegt dat hij zijn eigen van kant maakt meent hij dat ook veel meer. Knop omdraaien; berserk gaan en hij schiet wat lood door zijn kop. Als een vrouw zoiets zegt voel je ook wel ergens aan dat ze het niet volledig meent; paniekvoetbal...
dat komt in my humble opinion vooral omdat een f minder opkropt, wanneer zij blijk geeft van zich van kant te willen maken bedoelt zij dus eigenlijk van het niet meer zo te zien zitten aka een indirecte kreet om hulp; daarentegen zal een man (veel) minder geneigd zijn dit te doen, die schiet zich bijgevolg dan ook vrijwel meteen een kogel door de kop, werpt zich voor een trein enz.(daar waar vrouwen eerder naar pillen zullen grijpen), tja....
Oud 5 april 2017, 01:14   #6
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nog iets: als de vrouw meer verdient is de man vaak pissed cf. post 1 plus dat dit in z'n onderbewuste sterk aanwezig is. ziezo nog een reden waarom ik me tevreden mag prijzen, een m zal vrijwel niet pissed op me zijn, ehehehehe

Laatst gewijzigd door bembem : 5 april 2017 om 01:15.
Oud 5 april 2017, 01:17   #7
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

en last but not least: het kindergeld komt vrijwel altijd op de rekening vd vrouw.... ^^
Oud 5 april 2017, 01:23   #8
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat komt in my humble opinion vooral omdat een f minder opkropt, wanneer zij blijk geeft van zich van kant te willen maken bedoelt zij dus eigenlijk van het niet meer zo te zien zitten aka een indirecte kreet om hulp; daarentegen zal een man (veel) minder geneigd zijn dit te doen, die schiet zich bijgevolg dan ook vrijwel meteen een kogel door de kop, werpt zich voor een trein enz.(daar waar vrouwen eerder naar pillen zullen grijpen), tja....
Vrouwen minder opkroppen? Serieus?! Neen, dat is omdat mannen voor alles snelle oplossingen willen. Geen gezeik, geen gezever. Geen geld? Overval een bank. Geen vrouw? verkracht er 1. Geen macht? schiet wat willekeurige mensen af. Waarom denk jij dat wij zo goed vertegenwoordigd zijn in de criminele databases?
Oud 5 april 2017, 01:25   #9
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

lol, zo te zien heb ik een gevoelige snaar geraakt ihihihihi
Oud 5 april 2017, 01:27   #10
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vrouwen minder opkroppen? Serieus?! Neen, dat is omdat mannen voor alles snelle oplossingen willen. Geen gezeik, geen gezever. Geen geld? Overval een bank. Geen vrouw? verkracht er 1. Geen macht? schiet wat willekeurige mensen af. Waarom denk jij dat wij zo goed vertegenwoordigd zijn in de criminele databases?
ewel ze zijn impulsiever en daardoor ook meer vertegenwoordigd in die databases, doen ipv nadenken dus....
Oud 5 april 2017, 01:33   #11
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ewel ze zijn impulsiever en daardoor ook meer vertegenwoordigd in die databases, doen ipv nadenken dus....
Ach wel neen; dat is de "waanzin" knop... die speelt ons soms parten...

Oud 5 april 2017, 01:34   #12
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

idd
Oud 5 april 2017, 01:49   #13
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk ben ik best tevreden met geen m te zijn. Een man wordt namelijk nog steeds verwacht hoofdzakelijk de kostwinner te zijn, zich financieel in te zetten voor zijn gezin, de beschermer ervan te zijn, kortom, moest ik een jonge man zijn kon ik het met mijn situatie wel schudden denk ik. Als f heb ik tenminste het voordeel van niet zozeer aan bovengenoemde ratrace te moeten voldoen laat staan er aan deel te nemen. Dankje moeder natuur, dankje dat ik gezellig op de bank mag zitten en me niet hoef af te troeven voor peanuts ehehehe
Tegenwoordig doen vrouwen niet onder voor de man i.v.m. de carrière.
U leeft meer dan 30 jaar in het verleden.

Dat gezellig op de bank mogen zitten heeft niets met moeder natuur te maken, die liet je gewoon kapot gaan. Het gezellig op de bank mogen zitten heeft alles te maken met onze maatschappij die het tolereert dat er parasieten zijn die te lui zijn om te werken. Als het van mij afhing ...
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 01:52   #14
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het maatschappelijk helemaal niet aanvaard dat er gezonde mensen te lui zijn om te werken. De maatschappij tolereert het omdat ze niet anders kan. De maatschappij kan namelijk niet iedereen controleren. En parasieten zoals u, waar de maatschappij, tevergeefs, veel energie ingestoken heeft zonder resultaat, laat de maatschappij, noodgedwongen, gegaan.

Nogmaals, moest ik het voor het zeggen hebben, ik liet mensen zoals u gewoon creperen.
Oud 5 april 2017, 01:53   #15
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ah ja, als ik morgen op straat ga bedelen, zielig doe en wat traantjes laat zal ik 9/10 hulp aangeboden krijgen, ik zie het een man nog niet doen, die zijn ook vaak te trots daarvoor, ja een man zal minder snel om hulp vragen laat staan smeken, zie the power vh vrouwelijke geslacht is het niet fantastisch re-ehehehehe
Zelfs die tijd is voorbij.
Teveel bedelaars spelen op het gemoed van de mensen.
Oud 5 april 2017, 02:04   #16
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Reservespeler, het heeft geen enkele zin om je druk te maken.
Het is gewoon een raar mens.
Oud 5 april 2017, 02:08   #17
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Reservespeler, het heeft geen enkele zin om je druk te maken.
Het is gewoon een raar mens.
Ik weet dat wel.
Ik verdenk haar ervan dat ze opzettelijk zulke dingen post om iedereen op stang te jagen.
Oud 5 april 2017, 07:12   #18
Peche
Banneling

Standaard

Het vrouwelijke orgasme is toch iets apart.

Wij mannen komen, blazen en moeten effe bekomen.
Een vrouw? Die trekt U direct naar beneden om ze direct verder te beffen.
Er zijn vrouwen die meer dan 5 keer klaarkomen bij één vrijpartij.

Als een man zijn egoïsme opzij zet en zich eens intensief uitleeft met het voorspel kan hij zijn vrouw ver krijgen. Ik heb dat mogen leren van de seksgoden.

Waar inzichten toe leiden kunnen.... }-)
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 07:32   #19
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Waar komt zoveel luiheid toch vandaag, bembem? Was je niet liever als een plant op de wereld gekomen?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 07:33   #20
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
een kogel door de kop is toch wel een heel weinig toegankelijke en moeilijke wijze om te gaan.
geeft ook problemen met groeps- en levensverzekeringen e.d.

je hoort tegenwoordig veel meer van met de auto tegen een stilstaande vrachtwagen aanknallen, en terecht, zo val je je familie niet lastig met vinden en opkuis, en de levensverzekeringen maken ook geen probleem.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be