![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk ben ik best tevreden met geen m te zijn. Een man wordt namelijk nog steeds verwacht hoofdzakelijk de kostwinner te zijn, zich financieel in te zetten voor zijn gezin, de beschermer ervan te zijn, kortom, moest ik een jonge man zijn kon ik het met mijn situatie wel schudden denk ik. Als f heb ik tenminste het voordeel van niet zozeer aan bovengenoemde ratrace te moeten voldoen laat staan er aan deel te nemen. Dankje moeder natuur, dankje dat ik gezellig op de bank mag zitten en me niet hoef af te troeven voor peanuts ehehehe
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarnaast is het maatschappelijk aanvaard dat ik het even niet zie zitten en m'n beklag doe, als man is dat allemaal toch minder evident, mss daardoor dat er minder zelfmoorden onder f zijn, of vergis ik me?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, wel neen. Als een man zegt dat hij zijn eigen van kant maakt meent hij dat ook veel meer. Knop omdraaien; berserk gaan en hij schiet wat lood door zijn kop. Als een vrouw zoiets zegt voel je ook wel ergens aan dat ze het niet volledig meent; paniekvoetbal...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah ja, als ik morgen op straat ga bedelen, zielig doe en wat traantjes laat zal ik 9/10 hulp aangeboden krijgen, ik zie het een man nog niet doen, die zijn ook vaak te trots daarvoor, ja een man zal minder snel om hulp vragen laat staan smeken, zie the power vh vrouwelijke geslacht is het niet fantastisch re-ehehehehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog iets: als de vrouw meer verdient is de man vaak pissed cf. post 1 plus dat dit in z'n onderbewuste sterk aanwezig is. ziezo nog een reden waarom ik me tevreden mag prijzen, een m zal vrijwel niet pissed op me zijn, ehehehehe
Laatst gewijzigd door bembem : 5 april 2017 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en last but not least: het kindergeld komt vrijwel altijd op de rekening vd vrouw.... ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, zo te zien heb ik een gevoelige snaar geraakt ihihihihi
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U leeft meer dan 30 jaar in het verleden. Dat gezellig op de bank mogen zitten heeft niets met moeder natuur te maken, die liet je gewoon kapot gaan. Het gezellig op de bank mogen zitten heeft alles te maken met onze maatschappij die het tolereert dat er parasieten zijn die te lui zijn om te werken. Als het van mij afhing ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, moest ik het voor het zeggen hebben, ik liet mensen zoals u gewoon creperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Teveel bedelaars spelen op het gemoed van de mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Reservespeler, het heeft geen enkele zin om je druk te maken.
Het is gewoon een raar mens.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Het vrouwelijke orgasme is toch iets apart.
Wij mannen komen, blazen en moeten effe bekomen. Een vrouw? Die trekt U direct naar beneden om ze direct verder te beffen. Er zijn vrouwen die meer dan 5 keer klaarkomen bij één vrijpartij. Als een man zijn egoïsme opzij zet en zich eens intensief uitleeft met het voorspel kan hij zijn vrouw ver krijgen. Ik heb dat mogen leren van de seksgoden. Waar inzichten toe leiden kunnen.... }-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Waar komt zoveel luiheid toch vandaag, bembem? Was je niet liever als een plant op de wereld gekomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geeft ook problemen met groeps- en levensverzekeringen e.d. je hoort tegenwoordig veel meer van met de auto tegen een stilstaande vrachtwagen aanknallen, en terecht, zo val je je familie niet lastig met vinden en opkuis, en de levensverzekeringen maken ook geen probleem. |
|
![]() |
![]() |