![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op www.mediargus.be kan u de opiniestukken lezen uit de grootste Vlaamse kranten.
Opvallend is dat er geen expliciete hoera-kreten uit weergalmen. De teneur is er meer eentje van een ingetogen kater : na de politiek correcte euforie dringt de pijn door van het besef dat men in eigen voeten geschoten heeft. 1) de zelfverkaarde democratische partijen zullen zich niet meer wagen aan een cordon sanitaire bis ; daar bestaat met de nieuwe VB-partij geen legitimatie meer voor. Dit proces ruimt de weg naar machtsdeelname. 2) Dit proces laat terecht een wrange nasmaak in de perceptie bij de kiezers na: politieke afrekeningen dienen niet via het gerecht georchestreerd te worden op commando van franskiljone partijen. De kiezer zal ook op zijn manier afrekenen. Dit politiek proces heeft precies de averechtse werking van hetgeen het beoogde. Ongetwijfeld zal ThePiano nog lang kunnen genieten van het zuur nasmaakje van de champagne die hij liet aanrukken. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ach het is niet meer dan een scheet in een fles,misschien gaan ze vanaf nu door het leven als vlaamsE blok,dat zou pas een goeie zijn.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Links beseft het nog niet. Maar ze hebben zichzelf inderdaad in de voet geschoten. De weg ligt nu open om met het nieuwe VB een coalitie te vormen. Links zal aan de kant geschoven worden. Leve de democratie !
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een geste van integratie naar het domorenniveau van de franstaligen toe. Ik kan me hun zure gezichten al inbeelden. ![]() |
|
![]() |