![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20170614_02925149
![]() waar is het respect voor onze briljante en teergeliefde vorst toch heengevlied? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar 't is toch een taaie ...
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
qed ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() krijg je daar geen nachtmerries van?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemde fascinaties voor de koning - the sequel.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() een artikel uit DS
die krant wordt hier altijd zo geroemd als kwaliteitskrant! je gaat me toch niet zeggen dat zij pulp brachten? ![]() ![]() ps als ik het artikel nu uit 't Pallieterke had gehaald, dan had ik uw kritiek nog kunnen plaatsen! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 15 juni 2017 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem. Ieder zijn kink.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man die zijn volk leerde slapen. Het is eigenlijk een nobel doel.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Met de NVA in de regering kan ik mij inbeelden dat de koning en zijn broer gerust kunnen slapen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de schone slaper zou idd overdreven zijn
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is Flip de taaie.
De keunink die zich duidelijk niet op zijn gemak voelt tussen de mensen. Wat een verschil met de olijke Alexander van Olland!
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() het gaat misschien beteren nu er andere culturen met lange gewaden door de straten lopen ....misschien dat het Koningshuis zich daar beter gaat bij voelen? |
||
![]() |
![]() |