![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() In een aantal postings heb ik vroeger opgeroepen op dit forum naar concrete acties mbt het gevaar van intrede van de virus van de politieke Islam, en dit met de woorden van Daniel Bouhabeur, Voorzitter van de islamraad in Frankrijk.
Deze oproep bevatte een oproep tot een mail actie naar onze minister van Binnelandse Zaken mbt tot observatie en isolering van islamistische fundamentalisten. Dit voorstel dateert van vroeger dan de de moord in Nederland. Deze oproep heeft echter weinig gevolg gekregen bij bezoekers van Politics.be De indruk is bij mij ontstaan dat enkele forumbegebruikers eerder gebiologeerd waren door de uitspraak van Cassatie ivm voormalig Vlaams Blok. Waarvan akte. Ondertussen draait de realiteit door en maalt het positivo verhaal van Verhofstadt verder. BRUSSEL - De federale regering heeft beslist een Algemene Inlichtingendienst Veiligheidsdreiging (AIV) te creëren. De AIV wordt verantwoordelijk voor het verzamelen en coördineren van de inlichtingen inzake terrorisme, extremisme en radicalisme, en voor de analysedreiging. Het Ministerieel Comité voor Inlichtingen en Veiligheid besloot deze voormiddag tot de oprichting van de dienst. Premier Verhofstadt wil het wetsontwerp terzake voor het einde van het jaar in het parlement indienen. Er komen ook meer mensen voor de analyse van de veilingheidsdreiging, maar tot nu toe is er geen aanwijzing van een verhoogde dreiging in België. De AIV wordt verantwoordelijk voor het verzamelen en coördineren van de inlichtingen inzake terrorisme, extremisme en radicalisme, en voor de analysedreiging. De dienst zal bemand worden door gedetacheerde ambtenaren van de veiligheids- en inlichtingendiensten en andere diensten, met inbegrip van de lokale politie. Mijn oproep is dat elke door ons verkozen volksvertegenwoordiger in het federale parlement, onafgezien van kleur of partij, om concrete opvolging verzoekt van de aankondiging van deze concrete maatregelen. Mijn oproep is dat iedere forulmgebruiiker, geen kaarsen gaat branden maar naar zijn voksvertenwoordiger van keuze een schijrjven richt met deze aanbevelingen. Sommigen zullen zeggen dat dit paranoïde is. Ik kan allleen maar de woorden herhalen citeren van een Islamiet, Voorzitter van de franse moslimraad. "Europa gedraagt zich tegen tegenover de islam als een kip tegenover ee slachtmes" De Islamraad voor België: bestaat op paipier als schaamlapje, drie vierde franstaligen, (!), de meesten lid van de (PS), de FGTB betaalt toch de werkloosheidsvergoedingen uit aan de mensen. In Islamgebrippen is dit de aalmoes. Dat dit werkloosheidsvergoedingen zijn die van het Koninkrijk België komen, dat komt bij hen niet op. Zij die mij mijn aalmoes geven, zijn mijn vrienden. Dat is in concreto de Waalse PS vakbond ( en in grote de invloed van de vakbonden in het algemeen). Dat is in concreto de reden waarom de PS het migrantenstemrecht wilde en daarom Verhofstadt onder druk heeft gezet. Dat is in concreto de reden waarom er zich een belangrijke crisis heeft voorgedaan en scheuring in de VLD. Doch beginnen we te zorgen dat we 1. het moslimterrisme in kaart brengen, 2. daarvoor voldoende middlelen voorzien, 3. zij teruggestuurd worden die hier niet horen 4. vermiijden dat we weer in een good news show terecht komen �* la Verhofstadt. Doodsimpel. Actie 1: islam observatie Actie 2: islam actie * zij ter goeder trouw no problem. * zij ter kwader trouw: programma cfr NL. Laatst gewijzigd door PieterP : 10 november 2004 om 20:34. |
![]() |
![]() |