![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() De komkommertijd is over en dus begint voor onze objectieve omroep de tijd voor het echte werk want binnen enkele weken moet de onmondige ( zeker ingebakken in zijn DNA ) Vlaming een rondje gaan inkleuren. Om zeker te zijn dat het boven of in de juiste kolom gebeurd, trekt men bij de VRT alle registers open om je toch maar te waarschuwen dat er niets goed is aan Bartje en zijn kliek. Niet dat ze het zo direct zeggen maar op een strategische wijze wordt de NVA in het hoekje gedrumd van extreem rechts waar men in achterkamertjes, de meest asociale ideeën en maatregelen bedisselt.
Uit de grabbelton van vandaag; - Kan niet besturen en is onbetrouwbaar >>> 8 miljard volgens het planbureau ipv…. - Zijn de motoren achter de ’schild en vriendjes’ - Laten zich omkopen door de industrie-, diamant- en immobiel lobby’s - Het archaïsch Nederlands moet een schoolvak blijven terwijl er zoveel nood is aan andere dingen (Arabische noden???) - Enz…. Schooltaak: Tel eens hoeveel keer de woorden ‘rechts’ en ’extreem’ plus de combinatie ervan, worden gebruikt in het nieuws Wedden dat er binnenkort een uitzending komt over die vermaledijden zwarten en er zeker een link wordt gelegd tussen 1940-45 en het Antwerpse college. Laatst gewijzigd door kreydt : 7 september 2018 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() De VRT is richting entertainment en fictie geschoven. Totaal ongeloofwaardig en een plaats waar enkel nog dikbetaalde postjes, meestal links politiek getint,worden uitgedeeld. Vroeger zei men dat VTM kijken en kraantjeswater drinken de mensen simpel hield. Vandaag kan men zeggen dat gewoon naar VRT kijken de mensen dom houdt.
Voor mij en ik hoor het ook in mijn ruime kennissenkring is het simpel : de vorige keer op NVA gestemd en ze hebben onze broek uitgedaan. In oktober zullen veel op VB gaan stemmen. Wat ik dan weer wel graag en steevast op VRT (canvas) bekijk : De Afspraak. Mij gisteren weer een deuk gelachen met die journalist van Knack. Hieruit is wel heel duidelijk gebleken dat allochtonen constant zelf racistische praat vertellen en niets liever zouden hebben dan van de ECHTE Vlamingen slaven te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de laatst beschikbare kijkcijfers eens bekeken:
https://www.cim.be/nl/televisie/openbare-resultaten Het 7 uur VRT journaal is in Vlaanderen het meest bekeken TV programma met meer dan 800.000 kijkers. Die mensen worden niet verplicht om naar het 7 uur VRT journaal te kijken, zij doen dat vrijwillig. De logische conclusie hieruit is dat dat volk graag dom gehouden worden en dat ze graag naar linkse ideetjes luisteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Als er veel van de NVA op het Vlaams Belang gaan stemmen is het doel van links bereikt, NVA kleiner, Vlaams Belang groter maar zit in een cs, en ligt de weg open voor de rest.
Laatst gewijzigd door alberto : 8 september 2018 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet de N-VA zich maar eens goed bezinnen over dat CS. Misschien is het inderdaad noodzakelijk dat N-VA eerst wat slagen krijgt opdat ze toch de hand leert reiken naar mede-Vlaamsgezinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De achteruitgang van een bepaalde partij geeft altijd wel een voldoening bij een deel van het publiek, als dit echter met het uitschot gebeurt is de voldoening meer algemeen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() je zal wel gelijk hebben, als Sp-a, pvda en groen verliest geeft dat in het algemeen meer voldoening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Dat samenwerken zal niet gebeuren, politiekers zijn steenezels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héél goed opgemerkt!
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de achteruitgang van de sossen is, uiteraard, niet af te leiden dat het uitschot is dat de mensen liever kwijt dan rijk zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever zou ondertussen nochtans moeten ondervonden hebben dat hij het niet winnen van tegen de Belgische eendracht, zonder de macht van Vlaamse eendracht.
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Zeg nooit nooit. Eens de kopstukken Dewinter-Annemans uit beeld zijn acht ik dat in de toekomst niet helemaal onmogelijk.
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De weg ligt dan open om nog meer door la Belgique uitgebuit te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Oei, maar het is hier niet het uitschot dat achteruitgaat; het zijn de witgekalkte leugenaars die Vlaanderen verder verknechten en uitbuiten die zo hun leugenachtig pleit winnen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, om je te plezieren: politiekers zijn allen mestkevers.
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en ook een heel klein beetje huiszwammen
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |