![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In de kranten van vandaag staat dat volgens de moslimsleiders 'kritiek koren op de molen van de extremisten is'.
Alle kritiek op de Islam en moslims zou dus beter (wettelijk) verboden worden...?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Onzin!!
Laatst gewijzigd door Jampie : 20 november 2004 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Vrijheid van meningsuiting stopt waar islam begint???
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Thinker : 20 november 2004 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Vanmorgen hoorde ik op de nederlandse omroep een vrouw zeggen dat godslastering haar kwetst, en daarom zou dat weer strafbaar moeten worden...
Dikke zever, als iemand mij kwetst moet ik eerst maar gaan vragen om te stoppen, en als dat niet helpt, ga ik gewoon niet meer met die persoon om. Ik kan er perfect mee leven dat niet iedereen zijn zin kan doen en dat er hier en daar al eens iemands tenen gaan zeer doen. That's life... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die vrouw dus gekwetst is door een godslastering, dan beweert zij impliciet dat zij zelf god is. Voor sommmige religieuzen is dit evengoed godslastering..............
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Het Naziregime van Hitler is ook begonnen door Duitse kritische stemmen het zwijgen op te leggen.