![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 62 miljard van België naar belastingparadijs Dubai
Citaat:
Citaat:
Misschien zijn er forumleden die mij wegwijs kunnen maken met dank bij voorbaat. ![]() p.s. Ik zou er ditmaal niet rouwig om zijn dat een moderator mijn post verplaatst. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er totaal géén idee van, misschien moet ik de beursduivel eens raadplegen of men er daar gewag over maakt?
p.s. Verder kan ik er niets mee hoor want ik heb geen geld, binnenkort zie ik mij zelfs genoodzaakt mijn Internetverbinding af te moeten zetten wegens geen geld. ![]() Of doe ik mij snel voor als legale vluchteling dan trek ik 'misschien' nog 10.000€ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 september 2017 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Peanuts! 10.000 euro? Daar vagen sommigen alle dagen hun kont mee af. De Dollarmiljonairs zijn vorig jaar met 5% gestegen in België. En hun bezit steeg nog meer in %. En diamanten en onroerend goed werd niet meegeteld in de berekening. Het gaat hier blijkbaar toch zo slecht niet. En dan gaan ze die dommerikken die die meer dan 500.000;01 volgens banken en registratie bezitten nog eens belasten aan 0,15 % op hun bezit. Komt er niet door hoor. Onroerend bezit mag belast worden maar de rest niet. Het zou fiscale ongelijkheid veroorzaken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Men heeft weer de uil zijn staartveren uitgeschoten! Opbrengst voor de staat?????? En daarvoor is er weeral heibel geweest in het kibbelkabinet. Al die dollarmiljonairs zullen nu zeker naar de Kaiman-eilanden verhuizen. Zeker weten! ![]() |
|
![]() |
![]() |