![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de laatste peilingen is de N-VA, op enkele tiendes van een procent na, dubbel zo groot als de eerste achtervolger (CD&V).
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03...sp-a-duikt-on/ Ook fijn om te lezen is het feit dat de SP.A onder de tien procent zakt. De "sociale partijen" Aan Vlaamse zijde kan de coalitie probleemloos verder gezet worden. Laatst gewijzigd door reservespeler : 27 maart 2018 om 06:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze peiling is volgen News Monky een week te vroeg afgenomen (F16 debacle).
http://newsmonkey.be/article/87429 N-VA weer op 32 procent in peiling, maar die is afgenomen voor de heisa over F-16's 27 maart 2018 Een peiling die net een week te vroeg is afgenomen, komt de N-VA bijzonder handig uit. Want daarin stijgen de Vlaams-nationalisten opnieuw naar 32 procent, met Theo Francken (N-VA) als grote winnaar. Ook premier Charles Michel (MR) scoort in Vlaanderen. In Wallonië is de MR de grootste, maar in Brussel is de PS aan een comeback bezig, ten koste van de PTB. Laatst gewijzigd door reservespeler : 27 maart 2018 om 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan zou het wel eens kunnen dat na het weekje even banaal VDP kappen, VDP volgende keer ook het lijstje van populaire politici in duikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de mensen kotsbeu zijn is die asielindustrie en als Francken kan zeggen dat er 6000 plaatsen verdwijnen en x centra dicht gaan , levert hem dat stemmen op.
En de CD&V zal blijven zakken omdat hun kiespubliek traag maar zeker aan het uitsterven is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een man die mensen op de vlucht terugstuurt naar een onzekere toekomst wordt de populairste vlaamse politicus...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun toekomst is ginder allicht economisch onzeker maar daarvoor krijg je geen asiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 27 maart 2018 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, het is niet het groene wezentje dat voorop stelt dat wij het ocmw van heel de wereld moeten worden, dat de populairste politieker wordt ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand al een omzetting van die peiling, van procenten naar zeteltjes gezien?
Iemand al iets gezien over de verdeling van de centen die de partijen ontvangen, ingeval deze peiling werkelijkheid zou worden?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() holderdebolder de berg af
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo Francken: ‘Het migratiedebat leeft sterker dan velen denken’
Laten we dat migrantenbeleid dat Theo probeert te voeren even koppelen aan. Francken stuwt N-VA weer naar recordscore Citaat:
Bij volgende denk ik dat er best mensen zijn die daar hun twijfels aan kunnen hebben over bepaalde politici hun populariteit. ![]() De populairste politici in Vlaanderen De Politieke barometer is al even wispelturig als de barometer waar de luchtdruk met gemeten kan worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T'is echt geen toeval dat geen enkel islamitisch land naar behoren functioneert. En dan komen ze naar hier, en het eerste wat ze roepen is "allah cervela".
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In uw plaats zou ik nooit met zulk volk in één land willen blijven.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ja dat de economie het nu weer wat beter doet ( in gans de wereld) is ook dankzij NVA als ik het mag geloven ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2018 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |