![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaams Belang en N-VA zijn deze keer niet aanwezig , echter. Ze zullen hun steun van ergens anders uiten.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Eens zien of het even geweldloos zal verlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen verandering van koers.
High Representative/Vice President Federica Mogherini held today a phone conversation with Palestinian President Mahmoud Abbas to discuss the expected announcement by President Trump on the status of Jerusalem. High Representative Mogherini reassured President Abbas of the firm position of the European Union that the final status of Jerusalem as future capital of both states has to be settled through negotiations that fulfil the aspiration of the parties. She also reiterated the European Union's commitment to the resumption of a meaningful peace process towards a two state solution as the only perspective guaranteeing peace and security both to Palestinians and Israelis. Federica Mogherini called for restraint in any reaction to the expected announcement and welcomed the commitment by President Abbas to call for any demonstrations to remain peaceful. After so many decades, Palestinians and Israelis deserve to find an overdue peaceful and sustainable settlement of the conflict. To this end, the European Union will increase its work to keep the path to a peaceful solution open, closely coordinating with the United Nations, international partners, including within the Quartet and the Region, the EU member states, and Norway. In this perspective, High Representative Mogherini extended an invitation to President Abbas to meet the EU Foreign Ministers in Brussels in January which President Abbas has accepted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaag zijn we allemaal Palestijnen... Of niet?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan maar roepen dat ze er zijn voor de Europese bevolking... Binnenkort kunnen ze de Europeanen weer oproepen, of moet ik zeggen verplichten om hun grenzen nog wat meer open te gooien voor de nieuwe stroom Islamietische vluchtelingen die op ons afkomt... Vreemd niet, dat ze dan niet zeggen dat het buiten hun bevoegdheden ligt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe komt dat eigenlijk, dat voor N-VA de palestijnen hun zak kunnen opblazen en dat ze zich de benen onder hun gat lopen voor de catalanen omwille van wat symbolische en/of ingebeelde problemen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het inderdaad. Overduidelijk. En de bilaterale betrekkingen tussen de VS en Israël zijn onze zorg niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, adopteer er eentje, als het jouw zorg is. Of doe donaties aan Hamas, ga wat betogen, schrijf wat proza, maar NEE we zijn vandaag niet allemaal palestijnen. No fucking way.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() 08/12/2017 er zijn hier bij Hotel Van der Valk een autobus met Catalanen toegekomen, jong, kinderen en oud, …Ze zijn hier nu al en uur allemaal samen aan het zingen door piano begeleid, niet schreeuwerig maar sfeer vol, fantastisch sfeerke hier.
Niets van vijandigheid…. en het stoort de mensen die aan het eten zijn zeker niet. Integendeel de Catalanen krijgen enthousiaste reacties. Zouden die Palestijnen dat ook kunnen?......Vrees …
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En misschien zelfs om dezelfde redenen waarom een notoir vld-er de sponde deelt met een notoire groene.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat hebben de 14 andere leden van de veiligheidsraad de VS ook duidelijk gemaakt. Daarom ook dat Tillerson meldt dat "de verhuis van de ambassade nog niet voor komend jaar is". |
|
![]() |
![]() |