![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indertijd wel, maar men heeft de zogenaamde uitzendingen door derden enkele jaren geleden geschrapt.
http://www.vlaamseregulatormedia.be/...gengewicht/424 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interesseert me geen fluit. Ik kijk niet naar die 'vieringen'.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Eindelijk. Hopelijk gaan mensen meer bekend met de islam geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
>>>>>Omdat ze gewoonweg voor géén kabel-TV betalen! Ze hebben allemaal satelliet TV en de VRT zend niet uit voor satelliet verbindingen. VRT gaat islamitische erediensten uitzenden op één: is het dan de bedoeling deze in de scholen te gebruiken? Wel dan zal er vanuit de islam protest komen dat een islam opgedrongen word >>> dat niet de hunne is! Daarom zal daar niet naar gekeken worden, ze gaan bv ook steeds naar hun familie moskee. Vandaar dat er zo veel moskee's zijn. Ze willen niets weten van en ander. Veel kans dat zelfs in die moskee gepreekt zal worden dat de TV islam niet correct is!!! Hoe en waarom denken wij dan dat ze naar onze VRT gaan kijken en daar kabel gaan voor betalen, belachelijk. Wij/EU moet stoppen hier en ginder met het "WE GAAN HET HEN LEREN" eerst christelijk en nadien links koloniaal gedrag Dat de islam niet meer pikken en steeds meer met dood en verderf verwerpen! Conclusie: Deze inspanning, deze uitzending, deze kosten door onze nationale zender is voor 100% om de perceptie te doen, op aandringen van linkse druk! Om andersdenkenden dan islam te verplichten de islam te aanvaarden in onze maatschappij. Terwijl steeds opnieuw duidelijk is hoe gruwelijke en bloeddorstig de islam gemeenschappen zijn >>> Gruwel in Libische slavenkampen onthuld: “Kinderen afgemaakt, lichamen geroosterd” Een reportage van Amerikaanse zender CNN legde de voorbije weken slavenhandel in Libië bloot. Beetje redeneren AUB: Nu gaat het om gruwel nieuws in het buitenland, gruwel die al duizenden jaren bestaan in islam gemeenschappen, waar zelfs tussen de verschillende landen oorlogen het gevolg er van zijn. In Libië, Afghanistan, Pakistan, Syrië, Saoedi Arabië… gruwel nieuws met elk hun specifieke gedrag, waar ze steeds verwijzen naar de koran om hun gelijk te bewijzen. Deze verschillende gruwel-variaties worden nu stuk voor stuk massaal allemaal hier in onze maatschappij in geplant wat door hun onwil ook maar iets toe te geven een cocktail moet worden van totale chaos. Wat nu al begint zichtbaar te worden met de intifada's in Brussel, en de te pas en onpas >>verschillende “volkeren” vechtpartijen !! Humaniteit is niet terug te vinden in de islam wereld al beweren ze zich eenzijdig eng gefocust op eigen familie gemeenschap steeds van wel.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de Vlaming die neemt niet zo snel andere manieren over. Men zal dus moeten bewijzen dat Mohamed bestaan heeft, met foto's en tekeningen en zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De Vlaming zal dan hopelijk snel leren dat de moslim ook niet zo snel 'manieren' overneemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Voor mijn part moeten ze geen manieren overnemen van de Vlamingen, maar mogen we toch vragen dat hun ouders hen wat manieren leren?
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de "Vlaamse" radio en televisie moslims wél zendtijd zou geven lag in de lijn der verwachtingen. Maar dat dit in een tijd zou gebeuren dat moslimpredikers in opspraak komen en de vergunning van bepaalde moskeeën ter discussie staat is onbegrijpelijk.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Moet men daarvoor dan extra uitzendingen op TV geven?
Laatst gewijzigd door alberto : 30 november 2017 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VRT gaat islamitische erediensten uitzenden op één
Denken die clowneske figuren bij VRT nu echt dat moslims daar gaan naar kijken? Kijk eens even rond in het straatbeeld, wat zie je dan aan véél huizen hangen waar moslims wonen? Inderdaad een schotelantenne waar ze de rest van de wereld met kunnen pakken qua zenders. Je denkt toch niet dat die Telenet of Belgacom of een andere aanbieder in huis gaan halen? Misschien moeten we op dat vlak zelfs leren van die mensen in de zin van meestal betalen die niet al teveel voor TV kijken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |