![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen zijn er allergisch aan, maar rond deze tijd van het jaar zitten steevast dezelfde 10 cd's in de cd speler.
Zalig ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik niet. Ik vind dat ook ranzig, maar het kwam niet als eerste in mijn hoofd naar boven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gemiste kans
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Succesvol ontsnapt aan kerstmuziek dit jaar -- tot nog toe.
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 24 december 2017 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat zijn de andere 9 ? Kan er iemand trouwens uitleggen sinds waneer kerstbomen enkel nog verlicht worden met witte lichtjes, in plaats van de veelkleurige lichtslingers van vroeger ?
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze heeft vooral de oudere (tot jaren 60): ![]() Die witte lichtjes is denk ik omdat het LED's zijn.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg maar niet genoeg van Jingle Bells: https://www.youtube.com/watch?v=pH1Zaef7XXA
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij ons heeft deze CD nog eens opgestaan:
Kerstliederen uit de tijd van Rubens, door Camerata Trajectina. Ik krijg het daar telkens koud van, maar dat zal wel aan mij liggen... http://anz.be/product/camerata-traje...jd-van-rubens/ O herders verlaat uw bokjes en schapen De machtige Heer, die ’t al heeft geschapen Is ons geboren, die al waert verloren Te kribbe geleid in eene stal O mensen, om Adams val Hij wordt nu gevonden in doekjes gewonden De moeder en maged is één De geest van den Heer aan ons scheen Spoedt dan herderkens, u op de been Herderkens loopt, loopt, herderkens loopt, loopt Herderkens loopt, loopt, herderkens loopt, loopt Zingt hem toe ’t kindeke teer Sus, sus en schreit toch niet meer Kom laat ons dan gaan, het kindje bezoeken Der werelden Heer, gewonden in doeken Die thans onze kudde der wolven zal schutten Die hier in die kleine kribbe leijt Zo heeft het ons d’engel gezeit De herderkens zingen De lammerkens springen En hemel en aard’ schept geneugd Zij zingen in God verheugd Aan de mensen in vrede en deugd Kindeke slaapt, slaapt, kindeke slaapt, slaapt Kindeke slaapt, slaapt, kindeke slaapt, slaapt Zingt hem toe ’t kindeke teer Sus, sus en schreit toch niet meer Maar eer wij nog gaan, al d’andren opwecken En eer wij van hier naar Bethlehem trekken Wat zullen wij geven Ten welkom in t’leven In deze zoo lange koude nacht Zoo dient hem een beddeken zacht |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is genoeg op de radio
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Retro kerstplaten
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 25 december 2017 om 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is iemand op dit forum die nogal melig wordt van het lied "driving home for christmas"
![]() In bepaalde etablissementen zijn ze verplicht om continu kerstmuziek te draaien ondanks dat sommige personeelsleden hier horendol van worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik luister het niet actief, edoch onderga het passief.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever dat dan één die zot loopt van filmpjes op Bestgore (zo hebben we hier ook eentje gehad).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=bYtiXFqPl18 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |