![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitleg in DS van vandaag lees je hieronder.
Punt van discussie: men trekt nogal rap conclusies. Waarom niet neutraler in afwachting van meer uitleg? Dan moet men toch niet zo op de bek gaan. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de keutel intrekkers komen deze dagen echt aan hun trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als straf drie dagen in Brussel in de vrieskou slapen.
Laatst gewijzigd door koe de poing : 15 januari 2018 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze hebben de meerderheid van de mensen met bachelor's en co hier ZOOOOOO slimgemaakt dat ze alles weten van bv Nano structureren maar niets meer van het geheel of oorsprong.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat je wel correct-humoristisch had kunnen zeggen was dat de tellingen van de spoorwegpolitie waren. Waren die dan wel op tijd voor hun tellingen? Geen vertragingen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. het is algemeen geweten dat Soedanezen nooit ergens anders dan in het Noordstation slapen .. ondertussen het is bang afwachten op het rapport van de hoteldetective van de Ritz ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik moet de menslievendheid van de linksen dringend bijstellen naar virtueel en voor de schijn.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat belette de pers om sedert de uitspraak van de minister, zelf tellingen te gaan doen, en Soedanese illegalen te gaan interviewen?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De spoorwegpolitie is nu de norm wat betreft de politionele macht ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp je het nu beter Henri?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echt neutrale pers zou een journalist vermomd als Soedanees* naar Soedan sturen om zich daar voor te doen als een door Belgie teruggestuurde niet-asielaanvrager.
Gewoon om te kijken of hij gemarteld wordt. Dat is journalistiek de Nobelprijs waardig, om van de Pulitzer maar te zwijgen. *: Neen, geen ex zwarte Piet.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 16 januari 2018 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=y_t71tWGJpc Vanaf 00.58, de man die Zwarte Piet wou zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, wat wil je, Winston Churchill heeft het treffend geformuleerd. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter."
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 16 januari 2018 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |