![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 21.292
|
![]() Dit topic dat over shampoo reclame voor gesluierde vrouwen gaat, kan een aanzet zijn om na te denken over de toekomst van reclame in de superdiverse samenleving. Hoe zorgen we ervoor dat reclame een afspiegeling toont van de huidige supermulticulturele gemeenschap en zich niet laat vangen in oude cliché's van een vergane monoculturele westerse beschaving.
Er zijn een aantal voorbeelden gegeven in de draad, maar het is best om een nieuw topic in K&K te starten om dit belangrijk gegeven verder uit te werken denk ik. Bijvoorbeeld Touring wegenhulp, de nummer één van pechverhelping. ![]() Om het even waar, om het even welk vervoermiddel... Touring verhelpt elke panne onderweg. ![]()
__________________
I wish nothing but the best for you too. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 46.519
|
![]() Gaat L'Oréal Jason Statham vragen om reclame te maken voor herenshampoo?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
|
![]() Heel de reclamewereld staat op instorten.
Het brengt niet meer op wat het zou moeten opbrengen. Krampachtig zijn ze nu op zoek naar methodes om het toch nog enigszins te laten overkomen bij de grote massa. Alle truken zijn goed om het toch maar in onze kelen te blijven proppen. De massa is de reclame kotsbeu, en dat weten de groten ook.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 35.538
|
![]() Men kan zich inderdaad de vraag stellen hoe lang de megagrote reclame- en marketingbureau's nog belangrijk KUNNEN zijn...
We moeten via hen nu al "super-poco" reclames,geschikt voor het grootste deel van de wereld,verdragen....... Het ultieme voorbeeld zijn de kompleet afgelikte,gesteriliseerde,reclames voor een paar merken tandpastas en electrische tandenborstels....ik wil al niks meer van die merken. Ze zijn,toegegeven,vooral VERVELEND..... Het is wat het is,dan maar reclameboodschappen heel specifiek aan bepaalde doelgroepen.Wat voor de ene dan niet door de beugel kan,is voor de ander juist heel leuk,om niet te zeggen absoluut vereist om impact te hebben..... Vraag is natuurlijk,hoe te voorkomen dat de een konstant klachten indient tegen de ander wegens een "shockerende confrontatie" met een reclameboodschap die zelfs niet voor hem/haar bedoeld was...... ![]()
__________________
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 23 januari 2018 om 21:28. |
![]() |
![]() |