![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geen enkel land dat iets van waarde tegen Bush durft te ondernemen, zelfs Rusland niet.
Bush, de verlichte despoot over de gehele wereld. Ik walg van het arrogante vertoon van Bush. Het weglachen van het werk van onze vn-inspecteurs en de vroegere Europees-Amerikaanse afspraken voor situaties als deze. Het gewoonweg negeren van, voor ons belangrijke verdragen, die zij ooit beloofden na te zullen komen. Dit terwijl andere kleinere landen, zoals Belgie, wel enorm veel moeite doen deze internationale afspraken na te komen. Hun economie draait blijkbaar ook voor een belangrijk deel op de aanmak van oorlogstechnologie, terwijl Bush van een ander veel zwakker land eist volledig te ontwapenen. Wij mogen de humanitaire hulp achteraf bieden, de Amerikaanse ravage schade, chaos gaan herstellen. Wie durft er tegen in te gaan? Militair dan wel, en niet via geroep in de woestijn? Niemand! Het land Irak wordt volledig aan zijn lot overgelaten en Belgie levert zelfs wapens aan de Britten en laat de transporten toe. Hoe hypocriet van Verhofstadt en Louis Michel. De dappere Michel van toen, maakt nu een bocht van negentig graden en doet alsof dat de normaalste zaak. Uit pure schrik. Ik krijg meer en meer begrip voor de tegenstanders van Bush. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hopelijk heeft niemand nog de ambitie om een tweede koude oorlog te veroorzaak. Als we Amerika na gaan doen stevenen we af op WOIII. We moeten imperialisme bestrijden met vredelievende, diplomatieke middelen. elk rijk zijn macht zal tanen, denk maar aan de Romeinen. Bush denkt dat hij keizer Augustus is, hij is echter Caligula en Rumsfeld is zijn paard(tribuun).
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Precies alsof er geen koude oorlog hieruit zou volgen tussen Amerika en de Arabische wereld...
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat zal wel niet gebeuren. Eerder een oorlog van tereur.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() terreur is voor de Amerikaans-Arabische relatie was bijvoorbeeld de RAF was voor de Koude Oorlog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() terrorists will
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook gaan Belgische producten en diensten in minachting vallen bij de patriotistische Amerikanen, en dat is slecht voor onze export. We kunnen hier alleen maar bij verliezen, en het is niet omdat we de transporten verbieden, dat daardoor mensenlevens zullen gered worden. |
||||
![]() |
![]() |