![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle nieuwe auto's moeten vanaf morgen uitgerust zijn met een systeem dat de 112 automatisch (en ook manueel) verwittigd bij een ongeval.
Ik vind dat in principe goed, maar wat met valse activaties? Gaan we dan de 112 interventie mogen betalen? https://www.anwb.nl/auto/nieuws/2018...n-nieuwe-autos
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En wslk strafbaar: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl...strafbaar.html https://www.112.be/nl/faq-112.html Laatst gewijzigd door Micele : 31 maart 2018 om 17:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die SOS knop zal wel meer problemen geven: kinderen, zatte grapjassen, verstrooide mensen,...
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gratis dienst hopelijk?
![]() Want met al die hoogtechnologische 'dingen' in nieuwe wagens (lees: afleiding in de wagen) zijn er best bij die geld kosten voor ze kunnen gebruikt worden/operationeel zijn. In mijn wagentje staat zo een ding dat de weg kan wijzen en kaart kan lezen/flitspalen kan 'ontdekken' en nog wat andere zaken ... Het abonnement op dat ding stoorde mij dermate dus het staat af. Gelukkig kan ik het laten verdwijnen in het dashboard. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |