![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je zelf blanke man bent, hoe idioot is het dan om anderen te beledigen met het label "blanke man"?
Heeft die cross-dressing nitwit soms een negatief IQ?
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() wat is uw punt ?
Is dit een dubbeldraadje over Anuna ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De essentie van de zaak is: Of je nu zegt "Een oude witte hetero man" of "Een oude zwarte homo".. Als het niet om het debat gaat zijn zulke uitspraken vrij walgelijk. Ze is nog jong, ze snapt het nog niet helemaal.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Dat is zoals alle negers in US elkaar hele tijd nigger noemen. En ze hebben een monopolie omdat te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Unia zal dat varkentje wel wassen, zeker?
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Gert Verhulst klacht neerlegt misschien? Meestal draaien we met onze ogen en lachen we er eens mee he. Wij hebben geen kilometerslange tenen zoals sommige anderen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anuna had hier echt de bedoeling te beledigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als gelijk welke associatie ter verdediging van de rechten van de blanke heteroman een klacht neerlegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook domme mensen kunnen kwaadaardig zijn.
Als ik ze hoor praten, dan heb ik de indruk dat ze denk dat God haar geschonken heeft aan ons, een soort van klimaat-Messias, die echter krom staat van frustratie zonder dat ze enig idee heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan zo'n groep dus eerst moeten oprichten.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Xenophon;9777476]Ook domme mensen kunnen kwaadaardig zijn.
/QUOTE] Vooral domme mensen. Die laten zich ook het gemakkelijkst indoctrineren.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen zijn zo sadistisch om trigger woorden te gebruiken waarmee ze witte traantjes pogen te vangen.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl haar smikkel zo lelijk is dat zelfs de honden hier hun honger over gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Een verstandig mens kan zich maar beledigd voelen door iemand die voldoende gewicht in de schaal kan werpen. Dus een uitspraak van een dom wicht (of domme gast, ze weet het zelf nog niet) who cares...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 21 september 2021 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Ik vond haar vroeger best knap, maar nu lijkt het er op dat ze liever een jongen zou zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Sinds wanneer is blanke man een belediging?
Ik ben een blanke man. Witte man ervaar ik als beledigend. |
![]() |
![]() |