![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 op 3 verdachten heeft een buitenlandse identiteit. En dan vraag ik mij af hoeveel van de verdachten met Belgische identiteit van allochtone afkomst is. Dat zullen ze echter niet snel vrijgeven.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...nder~a1c0bfc2/ Wat bij de gewone man in de straat al algemeen geweten is sijpelt af en toe naar buiten in cijfers zoals deze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oppakken, veroordelen, straf uitzitten, uitzetten. In die volgorde. Maar preventief de laatste stap, voor de misdaad, is voor mij ook ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar straf uitzitten? Tenzij men de hele reutemeteut herziet en straffen de gemeenschap hier niks kosten, moet dat voor mij niet. Dubbel genationaliteiten, niet Belgen en illegalen per direct buitenstampen. Misschien een jobke voor het leger. Prima gebruik van de Hercules'en als ge het mij vraagt.
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen F16's voor Vandeput maar DC10's voor Francken. en fregatten permanent in de Middelandse zee. boten met vluchtelingen terug begeleiden en telkens de boten vernietigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Criminelen met de dubbele nationaliteit rekent men als Belgen, niet als allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat vele snel hun dubbele nationaliteit opgeven en dat ze gaan bewijzen dat ze zelfs nooit in hun land van herkomst hebben gewoond, maar hier geboren zijn. Andere gaan beweren dat hun ouders nooit als asielzoekers aanvaard werden en dat ze daarom geen Belg zijn, maar hier geboren zijn. Laatst gewijzigd door Jantje : 6 april 2018 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |