![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Ik sta toch verbaasd over de huidige politieke situatie.. Het Vlaams Belang, met haar voorloopster het Vlaams Blok, bestaat al sedert 1978 en dat is al bijna 40 jaar! Al die tijd was het Vlaams Belang, bij mijn weten, de enige anti-islampartij in het Belgische landschap.., tot nu toe! En nu was het voldoende dat er eens één Brusselse buschauffeur een islamitische partij oprichtte in België en op slag sprongen al de andere partijen op de kast om die nieuwe partij meteen af te keuren, aan banden te leggen of zelfs te willen verbieden!!
Allez, zeg! 40 jaar geen problemen met de Islam, behalve bij 't Vlaams Belang, en nu ineens: overal problemen!!! Bij iedereen!! De sossen niet uitgezonderd! Ik heb lange jaren tegen mensen van het Vlaams Belang volgehouden dat hun politiek geen zin had! Het thema van onze problemen met islamieten werd steeds maar enkel het hunne en inderdaad: alleen maar het hunne. Zij bedienden er zich van om electorale winsten te behalen en voor niets meer dan dat. Daardoor polariseerden zij de politieke wereld daar waar de Islam en zijn eigenaardigheden eigenlijk een discussiepunt moesten vormen van alle partijen tesamen, ongeacht of deze nu voor of tegen de Islam waren. De acties van het VB konden geen resultaten geven. Hun bijdragen waren, in mijn ogen althans, slechts voor electoraal belang en voor niets meer dan dat, zoals eerder gezegd. Ik trek daar maar één besluit uit: bij alle politieke partijen tellen slechts de postjes en niets anders. Zonder een nieuwe islamitische partij waren de postjes van niemand in gevaar. Integendeel: iedereen deed zelfs moeite om islamitische leden aan te werven teneinde het eigen potentieel te kunnen vergroten. Maar nu dat er uiteindelijk toch eens een islamitische partij voor zichzelf opkomt springen ze allemaal tegelijk op de kast om die partij dwars te zitten!! 't Moet dan toch waar zijn dat uiteindelijk de politiek toch maar nuttig is voor de postjes alleen! Ik kan daar geen ander besluit uit trekken. Jullie wel? Norbert de strandkruier |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feitje dat een aantal politieke partijen de problemen ontkenden, maakt niet dat ze er niet waren. Hier een voorbeeldje uit 1981. Of doe je eens graag een kerstmarktje.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een draad waar men meer dan genoeg voorbeelden van muzelmiserie kan lezen.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=130351
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ze gaan blijven zeggen dat de brave blanke autochtoon de idioot is. En eigenlijk is de brave blanke autochtoon inderdaad een idioot om dit zolang te blijven slikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Norbert de strandkruier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de oliekwestie zijn er drie mogelijkheden: Ofwel bezet je de oliegebieden. Ofwel zorg je ervoor dat je geen olie nodig hebt. Ofwel ga je billen bloot en wordt je afhankelijk van die olielanden. De brave blanke man is inderdaad te idioot om de eerste twee opties toe te passen. |
|
![]() |
![]() |