![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke.
Sinds een paar dagen. Dagelijks een karrevracht mails in mijn mailbox! Nooit meegemaakt. En hoe pak ik dat aan? -Doorzoek de mailbox op 'privacy'. -Selecteer alles. -Markeer als gelezen. Een kleine rondvraag leerde mij al snel dat de meeste mensen hun stijgende populariteit op die manier aanpakken. Gelukkig is onze privacy sindsdien er wel een heel eind op vooruit gegaan. Hoera!!
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() heel populair dan! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op reageren, dan moeten ze die mails stoppen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ga ik wel van uit ja...
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei het toch al
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vereniging in de buurt die cursussen allerlei geeft, besloot ook aan GDPR te gaan doen. Er werd dus een e-mail aan de klantjes gestuurd of de gegevens mochten gebruikt worden enzovoort.
Alle klantjes werden één voor één netjes opgesomd in het vakje "Aan"! Dus nu ken ik ze allemaal ![]() En het toppunt : sommige klantjes antwoordden met "Reply all" zodat ik ook weet of ze op hun privacy gesteld zijn of niet ![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |