Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2018, 16:46   #1
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard Als je BDW hoort gaat alles perfect in zijn stad.

Als ge BDW hoort gaat het perfect in Antwerpen. Ik wou dat ik hem mocht geloven. Echter, niets is minder waar. en maar afgeven op FDW dat hij een leugenaar is.

Maar wat vertelt ons de realiteit?

Deurne Noord, de Far West van ’t Stad
MOORD OP GEHANDICAPTE MAN DIEPTEPUNT VAN MAANDENLANGE MISERIE
Deurne Handgranaten, schietpartijen, wietplantages, drugshandel en afgelopen week nog de moord op een gehandicapte buurtbewoner: de bewoners in de Confortawijk hebben de afgelopen maanden serieus wat te verduren gekregen. Toeval volgens sommigen, volgens anderen is de verpaupering van de wijk de oorzaak.

(Draait nu is eindelijk wat minder rond de pot, wie zorgt er voor die verpaupering denkt ge???) Het gaat prima met de integratie hé!!! Hoeveel ECHTE Belgen wonen er nog in Deurne Noord denk je? En die er nog wonen gaan er stelselmatig stuk voor stuk lopen.

Toch moet er volgens het district niet gewanhoopt worden. Het bestuur is zich bewust van de problematiek maar maakt zich sterk dat het nieuwe ‘groene kwartier’ in Deurne ligt. “Dit is een arme wijk. Maar wij hebben niet de indruk dat de criminaliteit hier hoger is als elders. Wel kampt deze buurt met sociale problemen en het is één van de meest gemengde wijken, dat geeft wrijving. Wij zijn ons daarvan bewust en werken nu aan een sterk plan om deze wijk op te waarderen en ‘hip’ te maken,” vertelt voorzitter, Tjerk Sekeris (N-VA). Volgens het district is een gebrek aan groen één van de grote problemen. “

(Ja, ze gaan er wat boompjes planten en hopen dat dat het probleem oplost.) Hoe maf zijn die mannen eigenlijk???

https://www.hln.be/regio/deurne/deur...stad~aff1cf63/

Laatst gewijzigd door Garry : 4 juni 2018 om 17:02.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 08:50   #2
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als ge BDW hoort gaat het perfect in Antwerpen. Ik wou dat ik hem mocht geloven. Echter, niets is minder waar. en maar afgeven op FDW dat hij een leugenaar is.

Maar wat vertelt ons de realiteit?

Deurne Noord, de Far West van ’t Stad
MOORD OP GEHANDICAPTE MAN DIEPTEPUNT VAN MAANDENLANGE MISERIE
Deurne Handgranaten, schietpartijen, wietplantages, drugshandel en afgelopen week nog de moord op een gehandicapte buurtbewoner: de bewoners in de Confortawijk hebben de afgelopen maanden serieus wat te verduren gekregen. Toeval volgens sommigen, volgens anderen is de verpaupering van de wijk de oorzaak.

(Draait nu is eindelijk wat minder rond de pot, wie zorgt er voor die verpaupering denkt ge???) Het gaat prima met de integratie hé!!! Hoeveel ECHTE Belgen wonen er nog in Deurne Noord denk je? En die er nog wonen gaan er stelselmatig stuk voor stuk lopen.

Toch moet er volgens het district niet gewanhoopt worden. Het bestuur is zich bewust van de problematiek maar maakt zich sterk dat het nieuwe ‘groene kwartier’ in Deurne ligt. “Dit is een arme wijk. Maar wij hebben niet de indruk dat de criminaliteit hier hoger is als elders. Wel kampt deze buurt met sociale problemen en het is één van de meest gemengde wijken, dat geeft wrijving. Wij zijn ons daarvan bewust en werken nu aan een sterk plan om deze wijk op te waarderen en ‘hip’ te maken,” vertelt voorzitter, Tjerk Sekeris (N-VA). Volgens het district is een gebrek aan groen één van de grote problemen. “

(Ja, ze gaan er wat boompjes planten en hopen dat dat het probleem oplost.) Hoe maf zijn die mannen eigenlijk???

https://www.hln.be/regio/deurne/deur...stad~aff1cf63/
Awel, ze zullen de multikulverrijkers eens vragen een paar bomen te omhelzen. Dat zal de wrijving zeker doen afnemen.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 11:06   #3
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als ge BDW hoort gaat het perfect in Antwerpen.
….
Waar haal je dat vandaan ?

Ik heb het hem toch nooit horen zeggen.

Integendeel!

De puinhoop die hij 6 jaar geleden terugvond, is nog groter gebleken dan eerst gedacht.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2018, 17:57   #4
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Waar haal je dat vandaan ?

Ik heb het hem toch nooit horen zeggen.

Integendeel!

De puinhoop die hij 6 jaar geleden terugvond, is nog groter gebleken dan eerst gedacht.
Ik weet wel, hij kan ook geen ijzer breken met blote handen maar zonder een keiharde aanpak gaat het er alleen maar op achteruit gaan hoor.

Ze hebben in Antwerpen veel te lang de politiek gevoerd van er voor zorgen dat ze niet verweten worden van te provoceren. Dat helpt niet, dat is ze Carte Blanche geven.

Laatst gewijzigd door Garry : 5 juni 2018 om 18:00.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2018, 08:52   #5
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Zoals steeds wordt de persoon die de beerput opent weer harder beschuldigd dan degene die hem heeft volgekakt.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2018, 09:01   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Zoals steeds wordt de persoon die de beerput opent weer harder beschuldigd dan degene die hem heeft volgekakt.
'Roer geen stront' schreeuwde men ook al wel eens in de zin van dat men soms beter dingen/zaken niet aan de oppervlakte brengt.

Op Politiek vlak is men daar vrij bedreven in, in stronten roeren bedoel ik.

Een ware kakofonie zeg maar.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juni 2018 om 09:01.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2018, 09:08   #7
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Te laat de volgekakte beerput te openen als de toevoerbuizen nog steeds verder worden volgescheten.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2018, 09:53   #8
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Het zal goed gaan tot de volgende verkiezingen die gewonnen gaat worden door de Islampartij die samen gaan besturen met Groen. Wedden??????????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2018, 09:58   #9
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Het zal goed gaan tot de volgende verkiezingen die gewonnen gaat worden door de Islampartij die samen gaan besturen met Groen. Wedden??????????
Dat zou pas de max zijn. De Antwerpse dikke nekken die bestuurd worden door groene islamieten.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be