![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dinsdag 4 februari moeten de informateurs voor de zoveelste keer naar de Koning met lege handen.
Niets werkt nog, alles zit muurvast. Nieuwe verkiezingen lijken de logische volgende stap. Maar alle Belgicistische partijen weten dat ze zullen afgestraft worden tijdens deze verkiezingen wegens hun aanhoudend afromen van de Vlaamse belastingsbetaler om de bodemloze Waalse putten te blijven vullen . De Vlaamse kiezer is het beu om de hoogste belastingen ter wereld te blijven betalen om daarna een pensioen te trekken waarmee hij zelfs zijn rusthuis factuur niet kan mee betalen . Als deus ex machina verschijnt daar nu plots het Corona virus. Een pandemie staat voor de deur en het is slechts een kwestie van weken vooraleer het virus ook in dit land zal toeslaan . Onder deze omstandigheden zijn alle massa bijeenkomsten uit den boze en kunnen verkiezingen dus niet georganiseerd worden. Of hoe de doodstrijd van dit land nog wat gerekt wordt door een Chinees virus. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 31 januari 2020 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blauwe Maggie ziet de bui al aankomen . https://www.hln.be/nieuws/buitenland...uren~a7e8f623/ Maggie De Block: “Kans is reëel dat coronavirus ook bij ons zal opduiken” - "Medewerkers van de FOD staan in nauw contact met de Belgen ter plaatse om hun de nodige informatie te verstrekken. Aan boord van het vliegtuig - dat door Frankrijk is gecharterd - zal ook een Belgisch consulair medewerker meereizen om de landgenoten in China te helpen met alle papierwerk. Eens de Belgen terug in ons land zijn - morgen normaal - worden ze veertien dagen in quarantaine gehouden in het militair hospitaal van Neder-over-Heembeek. Indien ze nadien ziek worden, verhuizen ze naar het referentieziekenhuis Sint-Pieters." Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 31 januari 2020 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar 1 voorbeeld te noemen van een massa bijeenkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Zo lang de koers maar niet afgelast wordt,binnen 4 weken is het al omloop "Het Volk".
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verkiezingen uitstellen omwille van dat virus kunnen de politieke partijen dus al niet als reden aanhalen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn nog niet bekomen van het M.Blockvirus en nu dit weer.
En die zoeken maar naar een remedie, terwijl er zo een simpel remedie tegen bestaat. Geen maskertjes want dat helpt niet maar een doodgewone degelijke plastiek zak. Trek die over je hoofd en sluit hem goed luchtdicht af langs de hals zodat het virus niet de kans krijgt binnen te dringen. Let wel op, er mogen geen gaten in de zak zitten hé. Gegarandeerd dat ge niet zult sterven aan dat virus. En eigenlijk, waar maken ze zich nu allemaal zo druk over, als ge dood gaat aan dat virus dat maakt immers geen verschil, ge gaat gij zonder dat virus ook dood gaan zenne! Wat ook nog kan helpen is dit; drink iedere dag een Duvel of twaalf, tegen de griep zal het misschien niet helpen maar ge gaat er in ieder geval niet veel van merken. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 31 januari 2020 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu weten we tenminste waarom dat ze dat ''t Gele gevaar noemen hé. Oei,... niet aan gedacht. Dat is toch niet racistisch hoop ik. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 31 januari 2020 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niks van! Dat virus gaat dit land vermijden en er met een boog omheen trekken. Zoals de Tsernobyl-lucht van destijds. We gaan anders weer op kosten gejaagd worden. Nieuwe pikuren kopen om bloed te trekken. En wie gaat het ditmaal doen; dat bloed trekken ? Er zijn geen miliciens meer om het vuile werk te doen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 31 januari 2020 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo krijgen ze automatisch de meerderheid maar ze zullen mis zijn, De Block heeft alles onder controle "zegt ze", België kennende hebben ze een kans.
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Of hoe die Chinezen ons politiek bestel manipuleren. Ik zou toch onderzoeken of er daar geen sprake is van collusion.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik moet dit doen en ik moet dat doen om al die zever te kunnen bekijken. Om mijn overladen PC te sparen doe ik dus niks. Men is tegenwoordig geen baas meer van uw eigen PC. Constant zijn er veranderingen die alleen maar het verder zetten van reclame beogen. En als je op TV gelijk welk programma bekijkt dan stel je vast dat je de helft van de tijd naar dezelfde reclame moet kijken die je al vijftig keer gezien hebt. Ik erger mij zo dat ik geen enkel product nog aankoop waarvan die onnozele reclame op TV of PC komt. Beseffen degenen die daarvoor blijven betalen gewoon geld over de balk te gooien? Trouwens ik ga altijd ofwel iets drinken ofwel een sigaret roken tot die pesterij gedaan is. Mijn tijd verplicht verkwanselen aan idioterie komt slecht aan. Het beoogd resultaat lukt dus niet. Onnozelaars ! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 1 februari 2020 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |